• siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alla vet ju att det är mycket större risker för mamman och barnet att föda med kejsarsnitt.

Alla vet ju att man inte far träffa sitt barn pa massa massa timmar lixom.

Alla vet ju att det gör ont i flera manader efterat, att man inte kan lyfta sitt barn eller knappt ga.

Och sa vet man ju att man inte kan fa sa himla manga barn heller.

tycker det âr mycket modigare än att föda vaginalt.

Är det inte lite fegt att ta den säkra vägen lixom och föda vaginalt?
    Vad fasen är det mot ett stor operation...näää.

Lite fusk nâstan att föda vaginalt..snacka om att glida pa en räkmacka...swisch lixom!

Tack för mig...min asikt bara.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-01 23:22:03:
    Och sa far de som snittas ingen matbricka med en liten svensk flagga pa heller efter snittet.

det far de som föder vaginalt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:03:36:
    De som föder vaginalt är âven fåfängare och ytligare ân de som föder med kejsarsnitt.

De vagar inte ha ett ärr pa magen utan tycker än snygg mage âr viktigare ân barnet tydligen.

Tack, du meddebattör som papekade denna viktiga poäng för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-02 13:09:22:
    Man får bli tjurig för att jag har rätt om man vill. Jag ser inte ner på er för den skull

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 14:57
    Och som psyckocandy påpekade: Man får inte orgasm av kejsarsnitt, vilket man kan få när man föder vaginalt.

Så vi kan aldrig veta om vaginalisterna föder barn för att de vill ha barnen (tveksamt?) eller för att de är perversa utöver att vara fega.

Man tycker att de kanske kunde köpt en leksak istâllet men de kanske inte har råd?

• Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!
  • Essi73
    mo m2007 skrev 2007-09-02 21:40:10 följande:
    siamusen: bara å sno en bricka från nån..gå utanför å lyssna skriker de å sen slutar för att mer hurra ..då rusar du in å snor åt dig brickan
    Från en bättre behövande?? you naughty naughty one.
    siamusen skrev 2007-09-02 21:38:11 följande:
    Ja, tror du man kan slinka upp pa BB nu och fa sin bricka?
    Iaf flaggan om inte annat då!
  • supersickan

Jag förstår inte riktigt din poäng med ditt inlägg ! Varför tycker du att det är fegt att föda vaginalt ? Jag har fött vaginalt tre gånger. De två senaste gångerna jag var med om detta fantasiska mirakel att äntligen få se sitt barn som man väntat på i 9 månader. Jag födde faktiskt utan bedövning- det ni ! Sedan finns det ju dom som väljer kejsarsnitt av medicinska osaker. Det är bra att det finns , men jag tycker det är fel att välja kejsarsnitt bara för att man inte vill föda vaginalt. så tyckert jag iallafall. Det är jättebra att kejsarsnitt finns. Jag är inte alls emot det!

• siamusen
    supersickan skrev 2007-09-02 21:42:35 följande:
    Jag förstår inte riktigt din poäng med ditt inlägg ! Varför tycker du att det är fegt att föda vaginalt ? Jag har fött vaginalt tre gånger. De två senaste gångerna jag var med om detta fantasiska mirakel att äntligen få se sitt barn som man väntat på i 9 månader. Jag födde faktiskt utan bedövning- det ni ! Sedan finns det ju dom som väljer kejsarsnitt av medicinska osaker. Det är bra att det finns , men jag tycker det är fel att välja kejsarsnitt bara för att man inte vill föda vaginalt. så tyckert jag iallafall. Det är jättebra att kejsarsnitt finns. Jag är inte alls emot det!
    det star ju i TS

Mycket modigare att föda med snitt med tanke pa alla uppoffringar man far göra i form av komplikationer, smârta, vanstâllande ärr etc.

Klart man är mer mogen att bli mamma om man vagar snittas...man vagar ju riskera sa mycket mer fôr sitt barn da.

Ren logik ju!
  • siamusen

Dock tycker jag det âr bra att man får föda vaginalt om man inte bagar föda med snitt.

Är ju bra att alternativet finns. Lixom.

• mo m2007

"Från en bättre behövande?? you naughty naughty one."

Essi73:
    om jag inte minns fel så bryr man sig inte så mycket om mackan just då, sen ska man ju inte dricka skumpa

Supersickan:
    TS är ironisk, det finns mängder av trådar där vaginalare hånar oss som snittats, nu sjunker vi lika lågt å lägre å hånar tilbaka.

cest la vie!
  • Mandi74
    siamusen skrev 2007-09-02 21:50:02 följande:
    Jag hånar ingen Jag leker
    Det är kul att leka lite ibland.

Särskilt i sandlådan!
  • Essi73

Efter mitt nästa snitt, som jag tänker ha planerat skall jag se om inte min idol Cedermark kan komma och iaf spela lite för oss.
    Om ngn annan vill det med så kan jag försöka fixa mängdrabbat.

• siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-02 21:59:10 följande:
    Efter mitt nästa snitt, som jag tänker ha planerat skall jag se om inte min idol Cedermark kan komma och iaf spela lite för oss. Om ngn annan vill det med så kan jag försöka fixa mängdrabbat.
    Vet inte vem Cedermark âr tyvärr, men tycker det later som en bra idé..Lite lägerkânsla ôver det hela.
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-02 22:05:03 följande:
    Vet inte vem Cedermark âr tyvärr, men tycker det later som en bra idé..Lite lägerkânsla ôver det hela.
    Så där sa du bara för att jag skulle ge dig bilden på honom igen. Låt gå'ra.. här är han

Idol
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!