• Etta med kokvrå

    Så blir man av med WT-ungar och deras mödrar.

    Jag bor centralt mitt i stan. Hyreshuset där jag hyr min lägenhet bebos mestadels av pensionärer och folk i min ålder utan barn.
    Tack och lov! Inga uppkäftiga jävla ungar som skriker och lever jävel, inget klotter och ingen vandalism. Det känns skönt.
    Men det finns alltid en orm i paradiset och i mitt paradis har det dykt upp flera ormar i skepnad av ensamstående sociafallsmorsor med stora kullar av ungar, olika fäder till dem allihop naturligtvis.
    Det finns nämligen en liten innergård där jag bor och i denna innergård så finns det en liten välskött lekpark.
    Jag vet inte vad mitt hyresbolag tänkte på när de anlade denna jävla lekpark?

    Hur som helst så har det börjat dyka upp ett gäng White Trashmorsor utanför min knut.
    De har väl kommit på att de kan sätta sig här med sina ungar efter att de har varit uppe på socialkontoret. De sitter och röker, pratar skit och ibland dricker de öl medans dera oupfostrade ungar skriker, lever jävel och kastar saker runt omkring sig.
    Jag har länge funderat på hur jag ska få stopp på det här. Jag stör mig nämligen något enormt på dem.
    Jag brukar alltid glo ilsket på dem när jag kommer hem ifrån jobbet. Jag ger dem "här-sitter-ni-och-lever-gott-på-mina-skattepengar-era-jävla-subborblicken".

    En polare till mig tyckte att jag skulle sprida en massa kanyler i sandlådan en sen kväll, det borde skrämma bort dem (fan vet förresten när det gäller WT-fruntimmer med oäkta ungar?).
    Men eftersom jag inte är vare sig diabetiker eller narkoman så föll den idén direkt.
    Men det finns något annat, nämligen KONDOMER!
    I onsdags kväll så övertalade jag en polare att köpa ett paket kondomer (själv vågar jag inte, pinsamt!) och sedan plockade jag upp den ur paketet och fyllde dem allihop med flytande tvål.
    Sedan spred jag ut dem i sandlådan. En del lade jag öppet, några grävde jag ned i sanden. Någon lade jag t o m inne i den lilla lekstugan.

    Idag är det söndag och det har varit helt tomt ute i lekparken i flera dagar. Inte ett sociafall så långt ögat når. Ingen gapande och skrikande unge, ingenting.
    Nu kan istället mina grannar sitta ute i den lilla bersån och dricka kaffe i lugn och ro som de alltid har gjort innan packet dök upp och förstörde den lilla innerstadsidyllen.

  • Svar på tråden Så blir man av med WT-ungar och deras mödrar.
  • Dävvil

    Etta med kokvrå skrev 2007-09-04 18:44:01 följande:


    Kul att mitt lilla hyss blev så uppskattat. Nästa vecka tänkte jag tipsa om hur man bäst tillfogar en ouppfostrad, gapig och otrevlig white trashunge svårast möjliga smärta utan att föräldrarna upptäcker det.Den som väntar på något gott...
    Fast det hade vart kuligare om du gjorde något mot WT-morsan, ex bytte ut hennes öl mot nåt äckligt eller knyckte deras cigg kanske. Byt ut ungarna mot en hög med sten å se om morsorna märker det?
  • sedlighetsroteln

    Etta med kokvrå skrev 2007-09-02 18:31:08 följande:


    Jag bor centralt mitt i stan. Hyreshuset där jag hyr min lägenhet bebos mestadels av pensionärer och folk i min ålder utan barn. Tack och lov! Inga uppkäftiga jävla ungar som skriker och lever jävel, inget klotter och ingen vandalism. Det känns skönt.Men det finns alltid en orm i paradiset och i mitt paradis har det dykt upp flera ormar i skepnad av ensamstående sociafallsmorsor med stora kullar av ungar, olika fäder till dem allihop naturligtvis.Det finns nämligen en liten innergård där jag bor och i denna innergård så finns det en liten välskött lekpark. Jag vet inte vad mitt hyresbolag tänkte på när de anlade denna jävla lekpark?Hur som helst så har det börjat dyka upp ett gäng White Trashmorsor utanför min knut.De har väl kommit på att de kan sätta sig här med sina ungar efter att de har varit uppe på socialkontoret. De sitter och röker, pratar skit och ibland dricker de öl medans dera oupfostrade ungar skriker, lever jävel och kastar saker runt omkring sig.Jag har länge funderat på hur jag ska få stopp på det här. Jag stör mig nämligen något enormt på dem.Jag brukar alltid glo ilsket på dem när jag kommer hem ifrån jobbet. Jag ger dem "här-sitter-ni-och-lever-gott-på-mi na-skattepengar-era-jävla-subborbli cken".En polare till mig tyckte att jag skulle sprida en massa kanyler i sandlådan en sen kväll, det borde skrämma bort dem (fan vet förresten när det gäller WT-fruntimmer med oäkta ungar?).Men eftersom jag inte är vare sig diabetiker eller narkoman så föll den idén direkt.Men det finns något annat, nämligen KONDOMER!I onsdags kväll så övertalade jag en polare att köpa ett paket kondomer (själv vågar jag inte, pinsamt!) och sedan plockade jag upp den ur paketet och fyllde dem allihop med flytande tvål.Sedan spred jag ut dem i sandlådan. En del lade jag öppet, några grävde jag ned i sanden. Någon lade jag t o m inne i den lilla lekstugan.Idag är det söndag och det har varit helt tomt ute i lekparken i flera dagar. Inte ett sociafall så långt ögat når. Ingen gapande och skrikande unge, ingenting.Nu kan istället mina grannar sitta ute i den lilla bersån och dricka kaffe i lugn och ro som de alltid har gjort innan packet dök upp och förstörde den lilla innerstadsidyllen.
    Jag gissar att du tagit DNA på varje barn och deras föräldrar eftersom du vet att dom har olika pappor allihopa? Och så har du såklart följt efter mammorna hela dagen och sett med egna ögon att dom gått in på socialkontoret? Och du är stensäker på att ingen av dom jobbar där såklart, för man kan ju inte röka och snacka skit om man har ett sånt fint jobb, en egen inkomst o.s.v.

    För övrigt så är det inte dina pengar, det är statens. Lär dig skilja på saker och sluta döm folk hit och dit så mår du säkert bättre. Sen kanske du kan snacka med mammorna direkt om du stör dig så hårt istället för att sitta här och skriva på FL bakom din stora skärm där du sitter och gömmer dig i fegheten.
  • Gabriella S
    sedlighetsroteln skrev 2007-09-04 21:29:54 följande:
    Etta med kokvrå skrev 2007-09-02 18:31:08 följande:
    Jag gissar att du tagit DNA på varje barn och deras föräldrar eftersom du vet att dom har olika pappor allihopa?
    Jag är inte "Etta", men svarar ändå. Ofta behöver man inte ta DNA-test nuförtiden - man ser det på att alla barnen har olika hudkulör! Den typen av mammor finns här också, och de känntecknas just av att de:

    - drar på barnvagn och har dessutom ett par ovårdade, smutsiga ungar med olika kulör släntrande efter (vid bara 20-25 års ålder...)

    - alltid en cigarett i mungipan, även när de böjer sig över barnvagnen

    - ingen hjärna bakom ögonen

    - oftast feta

    - flabbar högt, skriker och svär
  • sahara

    Vilken människosyn du har !!!

    Känns det bra att spy sin galla över en del människor och riktigt trampa på dom ?

    Usch, säger jag bara.

  • katten

    ettan Jodå, om man väljer hyresvärdar som inte hyr ut till socialfall och missbrukare. De privata värdarna brukar sällan göra detta. Min hyresvärd hyr INTE ut till socialfall och annat pack

    där har du FEL hyres värdar som har de dåligt ställt hyr mer än GÄRNA ut till social fall,alkisar o knarkare, men alla som går på soc är inte oskötsamma o lata även om de lever på skatte pengar. bättre o hoppa på dem som går sjukskrivna o igentligen är helt FRISKA men inte orkar jobba dom slösar på skatte pengar om inte annat.

  • Angel 1982

    Varför skulle "socialfall" vara mindre värda?Du beskriver socialfall som något negativt och vidrigt.
    Men jag ska säga dig att långt ifrån alla sk socialfall är oskötsamma och vill vara där dom är!
    Många av dem vill mer än något annat ha ett arbete och slippa vara beroende av soc.Det är ingen drömsits. Tänk på det!!

    MEN däremot folk som VÄLJER att utnyttja systemet och gå på socialbidrag för att slippa arbete... ja fy fan för dem!Likadant de som utnyttjar akassan och sjukbidrag för att det är bekvämt.Det är till för dem som BEHÖVER det.
    Men man får tänka på att man inte kan dra alla över en kam och att det finns två sidor av myntet.

  • sedlighetsroteln

    Gabriella S skrev 2007-09-04 22:02:25 följande:


    Jag är inte "Etta", men svarar ändå. Ofta behöver man inte ta DNA-test nuförtiden - man ser det på att alla barnen har olika hudkulör! Den typen av mammor finns här också, och de känntecknas just av att de: - drar på barnvagn och har dessutom ett par ovårdade, smutsiga ungar med olika kulör släntrande efter (vid bara 20-25 års ålder...)- alltid en cigarett i mungipan, även när de böjer sig över barnvagnen- ingen hjärna bakom ögonen- oftast feta- flabbar högt, skriker och svär
    Ah, jag vet inte vad du bor på för ställe, men jag har då aldrig sett någon sådan människa. Jag ser däremot många människor som har cigaretter i munnarna och många som är tjocka, smala, spinkiga, mulliga. Endel drar på barnvagnar också. Skrattar högt och skriker, är sura, glada eller tysta. Dock brukar det sällan vara trillingvagnar med en gul, en brun, och en vit bebis i. Smutsig brukar dom nog inte heller vara, men om dom nu är det så är det ändå inte upp till mig. Och vilken jäkla röntgensyn du måste ha om du ser att det inte finns någon hjärna bakom ögonen.

    Det är alltså helt okej att håna mammor som fått barn med olika pappor? Eller människor som under en period i sitt liv tvingas gå på soc? Eller rökare? Eller tjocka människor? Eller dom som är glada och skrattar eller som har en dålig dag?
  • sedlighetsroteln

    Det handlar alltså om feta 20-25 åriga tjejer som fått barn med 7 olika män, alla med olika hudkulörer, och som ständigt drar på en barnvagn som dom mer än gärna röker över, med sin cigarett som ständigt ligger i mungipan, och som inte har en aning om hur man tvättar sig eller sina 7 barn, och som även går runt och flabbar högt åt ingenting och skriker och svär. Låter som du beskriver ett jävla psyko. Har seriöst aldrig sett en sån människa i hela mitt liv. Dom måste vara extremt sällsynta, så varför störa sig?

  • Gabriella S

    Jag skrev aldrig sju barn med olika män. Tre barn, varav ett är mulatt, ett blont och ett har latinamerikanska färger, är fullt tillräckligt...

    Det finns många sådana "enföräldersfamiljer" i en närliggande förort, där jag har ärende ibland... Och det är ett väldigt tydligt mönster. Alltså att många av dom har ALLA de egenskaperna som jag räknade upp.

  • Gabriella S

    ...och dom går alltså två och två, oftast, och flabbar högt åt den andras enfaldiga yttranden. Och så skriker och svär dom åt barnen, som alltid blir drällande långt efter barnvagnen med det senaste halvsyskonet...

  • sedlighetsroteln

    Har sett vanliga dödliga som sett ut att ha ett bra jobb, hela och rena kläder och barn som dom svurit och skrikit åt.

  • Etta med kokvrå

    Sedlighetsroteln:

    "Har sett vanliga dödliga som sett ut att ha ett bra jobb, hela och rena kläder och barn som dom svurit och skrikit åt."

    Ja, men nu handlade det inte om dem.

  • Aros rosen

    Snacka om att skapa en; reta upp folk- tråd...


    ♥ (¯`°?.¸ ♥mina hjärtan Lucas och Oscar ♥¸.?°´¯) ♥
  • Millsan

    etta med kokvrå :

    jag har läst flera trådar som du startat och helt ärligt talat har det visat sig att du inte är något annat än en bitter gubbe som inte har något bättre för dig än att störa dig på alla andra männsikor som du verkar tro dig vara så himla bättre än.. Dessutom verkar du tro att du försörjer alla människor med bidrag själv! Dags att vakna upp ur bitterheten snart lr?!

  • Etta med kokvrå

    Millsan:

    Varför skulle jag vara bitter? Det där får du utveckla lite.

  • quo

    UNDERBART! Skulle behövt detta tips när jag själv bodde som du och styrelsen tyckte det va trevligt att anlägga lite för barnbarnen.Jävla oljud morgon till kväll och hela dagisklasser med skrikande bastarder.
    Jag flyttade till sist.

Svar på tråden Så blir man av med WT-ungar och deras mödrar.