Inlägg från: Ms Leia |Visa alla inlägg
  • Ms Leia

Ullaredstråden volym 4

Hej på er!

Nu är det snart dags för Ullared igen, nästa fredag åker vi. Vad tror ni, kommer det vara jättemycket folk då?

Är det någon här som varit nyligen?

Någon som har tips på bra grejor att köpa, har en dotter som är 4 månader nu. När jag var gravid vart vi och köpte mycket första tiden-saker... men nu kanske det finns annat som är bra att införskaffa där?

♥ Nu är hon äntligen här ♥
  • Ms Leia

Någon som vet om det brukar gå bussar på fredagar?

• Ms Leia

En liten fråga... på Gekås hemsida fanns föruit en förteckning över alla avdelningar och vad som fanns att hitta under vad.

Har de tagit bort det? Hittar bara en karta över avdelningarna.

• Ms Leia

Nej det brukar ju vara det... så himla surt. Det är mkt lättare att skriva en lista när den finns.

• Ms Leia

Jag tycker det är synd att Gekås hemsida inte har med listan på avdelningar och vad som finns där längre....

• Ms Leia

Nu har jag skickat iväg ett mail till Gekås om de kan maila den listan på något sätt....
    Det var ju någon här som sett den för bara några dagar sedan på hemsidan.

• Ms Leia

Jag är där imorgon!

Kommer ha med mig 4000 kr... ingen aning om vad det räcker till.

Men skulle gärna vilja köpa lite julklappar till vår dotter, och mina föräldrar, min bror + flickvän. Plus en massa till mig och dottern, och hemmet.

• Ms Leia

Ja dom säger det var mycket folk igår. Jag vet ju inte det var bara andra gången jag är där nånsin...
    Men om det nu var väldigt mycket folk så vet man ju att man klarar det också!

• Ms Leia

Japp stjärna på fot har dom!

Den heter KARO och kostar 99 kr. Den står på antingen ekfot eller valnötsfot, fyrkantig. Det är inte bara foten utan även skaftet som är i trä.

De har också stjärnor som man kan köpa och sätta på en fot man redan har hemma. Mqan trär på den på glödlampan. Kostar 29 kr!

• Ms Leia

Ett tips är jättefina sport-höstjackor på både herr och damsidan!
    På herrsidan har de luva, jag har en vän som köpt till sig där fast hon är tjej. 199 kr
    På tjejsidan köpte jag, där är de utan luva. 149 kr

Superfina med jättefin kvalite! Det står aquatex på armen, det är grått fleecefoder inuti och yttertyger är vatten-avvisande.

• Ms Leia

Hm nej men jag kanske kan ta en imorgon o lägga ut här

• Ms Leia

men det är nog bara o kolla dom syns nog...

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4