Inlägg från: heartbeats |Visa alla inlägg
  • heartbeats

Ullaredstråden volym 4

Vi var i Ullared i fredags-lördags och fyndade massor! Bäbisgrejjor, kläder, julklappar, vinterjackor osv. Är jättenöjd med resan och det är ju inte utan att man blir sugen på att åka igen. Bland leksakerna är det helt otroligt vad billigt det är, ibland får man nästan gnugga ögonen. Bilder på bäbisgrejjorna finns i mitt galleri.

Carolina1979 skrev 2007-10-01 22:44:04 följande:
    Hur gamla var era barn när ni tog med dem till Ullared första gången?Börjar få lite ångest över att min son kanske är för liten...
    När de är riktigt små, ligger i vagn och stundvis sover kan jag tycka att det är ok. Annars när de är lite större (1-2 år och uppåt) tycker jag att det är tortyr både för barnen och för en själv att ha dom med. Skulle aldrig utsätta mina barn för det. Skillnad är väl kanske om man bor nära och bara åker ett par timmar.
    svensdotter skrev 2007-10-02 00:29:22 följande:
    var på ullared i lördags gjorde av med 4300kr vad brukar ni göra av med när ni e där???
    Gjorde också av med 4300. Men tyckte att jag fick MASSOR för pengarna.
  • heartbeats
    Pigelinen skrev 2007-10-04 21:54:19 följande:
    Vi åker imorgon och bor över natt till lördag... ska bli så kul men säkert massa folk...Någon som har nya bilder på fynd???? *nyfiken*
    Jag har lite bilder i mitt galleri. Var där förra veckan.
    kajsavarg82 skrev 2007-10-04 20:22:41 följande:
    tjohoo på måndag ska vi till ullared o shoppa :D ska shoppa både till tösen o hennes mindre kusin o till oss själva *längtar* :D någon som vet vad babysittern kostar???
    Babysittern kostar 189 kr och bågen till (om man vill ha den) 49 kr, bild finns i mitt galleri.
  • heartbeats
    LillaJag79 skrev 2007-10-05 16:25:34 följande:
    Nån som vet hur det är med mammakläder på gekås? Börjar bli tjock så det är dags att inhandla lite bekvämare kläder.
    Jag tyckte att det var rätt dåligt med mammakläder faktiskt. Letade efter hängselbyxor (har just nu lånat ett par som är från Gekås och som är superbra), men inte ett enda par fanns det. Men bäbisprylar fanns det MASSOR Glad
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4