• Mamsie

Ullaredstråden volym 4

Nona75 skrev 2007-10-22 21:55:12 följande:
    tjötar i förhoppning på tips: Åker ner nästa måndag och då lär det vara höstlov, vilken tid tror ni är bästa tiden med minst rusch där då? (har bilresa på drygt 2 timmar och 11månaders med oss, så vi vill gärna undvika värsta trängseln)
    OJ, är det höstlov då?   Måndag den 29 okt?

Jisses... vi som hade tänkt åka till Gekås då Fundersam
    www.justfuckinggoogleit.com/ (hur svårt kan det vara?)
  • Mamsie
    Thösen skrev 2007-10-22 22:15:14 följande:
    Jag tror att alla dagar innan jul nu är det rätt mkt folk. framåt 16-tiden brukar det klinga av.  Så på kvällarna är det lugnare än på dagarna
    Ja, jo, det har du nog rätt i... Vi har ingen barnvakt så vi måste ta med lillen - då är kvällen utesluten för oss.

Nån mer som ska dit o knô på måndag?
  • Mamsie
    Snorpan08 skrev 2007-10-23 16:41:13 följande:
    Var där i torsdags och köpte mycket julklappar i form av leksaker till min 2 åriga dotterNu ser jag att du har en son. Så kanske du inte tänkt köpa dockor till honom?Men kan rekommnder att parkeringshus ink 5 bilar för 99 kr, bild finns mitt galleri. Kritor,ritpapper. Träbondgård. "matbox" (bilder finns)Motorsåg, borrmaskin bosch i plast, mickispis,städset, golvpussel, böcker...ja, det finns massor
    Jag ska köpa en docka till min 16-mån son. Den ska tåla att få medicinspruta upptryckt i nyllet och åka med en vilt skenande lära-gå-vagn. Bra om man kan ta med den ut o åka pulka också

Tips?
  • Mamsie

Jag var där i måndags.
    Huuuvvaligen vilka köer! Typ 10:30 riglade sig kön ner till vägen och några slingor fram o tebax. I regnet
    Är det höstlov eller?

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4