Ullaredstråden volym 4
Tjohoo
Igår var vi i Ullared- Så roligt att göra av med massa pengar handlade för ca 4000 kr. Hittade mycket. Bilder av endel finns i mitt galleri!! Har även lagt in vad grejerna kostade. Håll till godo.
Tjohoo
Igår var vi i Ullared- Så roligt att göra av med massa pengar handlade för ca 4000 kr. Hittade mycket. Bilder av endel finns i mitt galleri!! Har även lagt in vad grejerna kostade. Håll till godo.
Ja det finns- Märke micki. Tror 89 eller 99 kr? i leksaksaffären kostar det ca 170 kr.
Jag har också en växande mage
Jag hittade en som jag tyckte passa mig- bild finns i mitt galleri! Det är en med skärp så man kan dra åt nu, och sen framåt tar man bort skärpet. 199 kr.
Ja, det fanns ett sånt pippihus. Hmm, var det 269 kr?
Petray80:
Det är nog en smaksak. Om du har relativt nära kan det ju kanske vara klokt att vara där tidigt. Dem flesta kommer nog runt 9-10.
På eftermiddagarna/kvällarna säger många att det är lugnare.
Ha så kul!!
Var där i torsdags och köpte mycket julklappar i form av leksaker till min 2 åriga dotter
Nu ser jag att du har en son. Så kanske du inte tänkt köpa dockor till honom?
Men kan rekommnder att parkeringshus ink 5 bilar för 99 kr, bild finns mitt galleri. Kritor,ritpapper. Träbondgård. "matbox" (bilder finns)
Motorsåg, borrmaskin bosch i plast, mickispis,städset, golvpussel, böcker...ja, det finns massor ![]()
oj..titta vilken kö det är på Gekås just nu.....