Inlägg från: Snorpan08 |Visa alla inlägg
  • Snorpan08

Ullaredstråden volym 4

Tjohoo

Igår var vi i Ullared- Så roligt att göra av med massa pengar handlade för ca 4000 kr. Hittade mycket. Bilder av endel finns i mitt galleri!! Har även lagt in vad grejerna kostade. Håll till godo.

• Snorpan08
    Okt06 skrev 2007-10-19 18:23:16 följande:
    finns det tomtekläning  i storlek 80 på gekås ?
    Jajemen det finns det och billigt är det med ca 40 kr för tomteklänning och luva. kolla i mitt galleri, där finns bilder från gekås och tomteklänning
  • Snorpan08
    FrogLeg skrev 2007-10-19 20:19:11 följande:
    Frågar en gång till...Finns de någon som vet om de finns toalettsitsar för barn på gekås? Har dom mycket retrokläder?Har även kommit på yttligare en fråga... HM i ullared är de ett vanligt HM eller är de billigare än vanligt HM???Brukar bara hinna gekås och skoaffären (verkligen värt ett besök) men om HM är ett superbilligt är de ju värt att besöka =)
    Ja, det finns toasitsar för barn. Sök längre bak i tråden, så finns det mer utformligt svar.

Inte så mycket retrokläder nej. Tror jag såg några bodysar men inte mer.(var där igår)

HM är ett vanligt HM och inte nåt superbilligt.
  • Snorpan08

Ja det finns- Märke micki. Tror 89 eller 99 kr? i leksaksaffären kostar det ca 170 kr.

frittepillan skrev 2007-10-18 18:33:10 följande:
    Hej!Undrar om det är ngn som vet om det finns kastrullset för barn på GeKås?? Sådant i metall/aluminium. Och om ngn vet vad det kostar isåfall.Mvh Pilla
  • Snorpan08

Jag har också en växande mage
    Jag hittade en som jag tyckte passa mig- bild finns i mitt galleri! Det är en med skärp så man kan dra åt nu, och sen framåt tar man bort skärpet. 199 kr.

Bubblan86 skrev 2007-10-20 10:54:02 följande:
    Någon som har nått tips på en varmare jacka i Ullared som man kan ha när magen växer?
  • Snorpan08

Ja, det fanns ett sånt pippihus. Hmm, var det 269 kr?

konka79a skrev 2007-10-19 23:35:05 följande:
    en fråga till finns det pippi hus där inte tälte utan med figurer? Och i så fall vad kostar den där?
  • Snorpan08

Petray80:
    Det är nog en smaksak. Om du har relativt nära kan det ju kanske vara klokt att vara där tidigt. Dem flesta kommer nog runt 9-10.

På eftermiddagarna/kvällarna säger många att det är lugnare.

Ha så kul!!

• Snorpan08

Var där i torsdags och köpte mycket julklappar i form av leksaker till min 2 åriga dotter

Nu ser jag att du har en son. Så kanske du inte tänkt köpa dockor till honom?

Men kan rekommnder att parkeringshus ink 5 bilar för 99 kr, bild finns mitt galleri. Kritor,ritpapper. Träbondgård. "matbox" (bilder finns)
    Motorsåg, borrmaskin bosch i plast, mickispis,städset, golvpussel, böcker...ja, det finns massor

Lindisgbg skrev 2007-10-23 16:30:09 följande:
    amar- Lego Duplo är billigt
  • Snorpan08
    Valkyriia skrev 2007-10-25 10:26:01 följande:
    Finns det Hello Kitty saker där ? Eller kläder eller ja.. Hello Kitty?
    Var där förra torsdagen och då fanns det jättefina bäddset med HK. 169 kr. Likaså kanonfina fleecefiltar med HK, var det 69 kr för dem?
    När det gäller leksaker etc är jag osäker, tror inte jag såg nåt?
  • Snorpan08

oj..titta vilken kö det är på Gekås just nu.....

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4