Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Ullaredstråden volym 4

Var pa Ullared idag o det var inte saa fasligt manga riktigt tidigt, kring 7.30, men nar vi gick ut ca 10.30 maste kon ha varit ca 1 km., helt maniskt...

• En helt vanlig mamma

Jag var pa Ullared i lordags, loning o allt. Vi kom 07.20(oppnade 07), och vi stod inte i ko. Det var bara att traska rakt in och nar vi skulle betala kring 10.20 sa var dte inte hellr ngn lag ko. Daremot var dte fullt pa stallet, sa jag hade kundvagnen parkerad o gick runt med korgar och lastade av dem emellanat.

Mammaklader finns det inte sa mkt av, o babykladerna ar ganska konsbundna. Men det finns massor av sangklader, akpasar, filtar, flaskor, nappar, vatservetter o allt man kan tankas behova till en baby!

• En helt vanlig mamma

Willwmansmoster,
    Vi var pa ullared for 2 lordagar sedan, kom drygt 07.00 och det var INGEN ko o ganska ok.

Vid 10.00 var det knokfullt, men da var vi pa vag ut, sa kassorna var tomma. Perfekt timing, surt bara att stiga upp saaa tidigt.

Om du ar dar fore oppning maste du ju sta i ko, sa forsok sikta in dig pa ca 10-15 min. efter oppning sa ska det nog vara ok.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4