Inlägg från: mandala |Visa alla inlägg
  • mandala

Ullaredstråden volym 4

Mikah skrev 2007-10-14 20:30:16 följande:
    mandala Det var jag. har inte orkat logga in förrän nu.Bratzdockor kostar 79.95
    Tack!!  Då får det nog bli några sånna med hem. Om de inte är slut när jag kommer på tors
  • mandala
    Dalarna79 skrev 2007-10-14 21:46:58 följande:
    jag har nya bilder på saker köpta från i lördags 13okttitta in om ni vill.
    Ser ut som du hittade mycket fint. Tyckte bäddsetet var jättesöt, är det rött och vitt , eller är det vitt bara men förpackningen är röd? Är det till spjälsäng eller till vanlig stl på täcken? 
  • mandala

Typiskt, nu ska mannen ha möte på tors kl 10. Så vi lär åka tidigast 11.30 (framme tidigast 13). Hoppas det finns nån saker kvar till oss när vi kommer...

• mandala
    Dalarna79 skrev 2007-10-15 09:46:58 följande:
    mandala- jag bäddsetet är i rött o vitt o passar till spjälsäng men jag tror det fanns till vagn/vagga oxå. rött på ena sidan o vitt på andra. 99.- jättegulligt fanns i svart o vitt med.
    Vad synd att det inte fanns större. Hade velat ha till mina tjejer och de har stora täcken nu. Äh får hoppas det finns nåt annat fint till dem.
  • mandala
    Jiie skrev 2007-10-15 09:51:38 följande:
    vi var nere kl 13 i torsdags o va hur mycket grejer som helst
    Hihi, vilken tur, då kanske jag kan shoppa lite ändå
  • mandala
    vofflan skrev 2007-10-15 15:15:30 följande:
    Tack ändå Många vill ju se bilder, kan vi inte starta en gekås bildtråd också?
    Jo låter bra. Gör det
  • mandala

Jag tycker det e bra med en bildtråd, så den ligger i favoriter nu. Får väl bidra med bilder själv efter tors. Fast för min del blir det nog mest leksaker o lite kläder. Inte så mycket bebis för min del (eller inget alls), verkar vara mest bebisgrejor folk här e ute efter

• mandala
    Mamma LillAnn skrev 2007-10-16 09:35:41 följande:
    Idag skall jag också dit! Vi åker vid 14 tiden (har inte så jättelångt)Lite tips på dagar (min man kör dit två gånger om dagen i jobbet, så han informerar mig)Måndag är mycket folk.Tisdag, onsdag lite lugnareTorsdag kommer många lite senare på dagenFredag är ungefär som måndagLördag är katastrofHoppas det kan hjälpa någon.Vi har lov här v.44 så då är det mycket folk alla dagar!
    Typiskt att jag ska dit lite senare som alla andra på tors. Men men...jag har lyckats pricka in att åka med pms också. Mannen skrattade lite igår när han förstod att jag har det denna vecka. Ullared OCH pms...kul för honom *hihi*
  • mandala
    Tuvis05 skrev 2007-10-17 14:25:12 följande:
    Åker till Ullared i morron *ihhh* vad kul det ska bli!!Vet nån om det finns ståbräda till vagn till det större barnet?Om jag hinner o orkar kommer jag lägga upp bilderSka köpa allt möjligt, så pengarna lär nog rulla
    Du kan väl spara lite saker åt mig : Vi kan inte komma förrän vid 13, antar att allt kommer vara slut jag ska ha då. Det är framförallt kläder till tjejerna och leksaker...hoppas hoppas det inte är helt utplockat.
  • mandala

Jag funderar lite på vilket håll jag ska ta im när jag kommer dit. Var kan det bli mest utplockat? Om jag är där vid 13-14 är det att snabba sig till leksakerna eller flickkläder 92-104?? Känner att jag måste ha en liten plan för att stå ut med allt folk.

• mandala

Var med på gekås igår. Bra mycket mindre folk än vad jag räknat med. Vi var framme sent, vid 14.30. Det var långt vi fick gå från bilen och in men väl inne var det absolut inga problem. Man kunde gå och kika på allt. Ingen kö till provrum så jag kunde prova bhar (tyvärr passar inte deras stl). Men verkligen en skön dag där.

Sen lite besviken för Bratzen var slut och jag kom hem utan att veta vad jag spenderat mina pengar på. Vet inte hur de försvann så fort. Men jag får gå igenom och kolla lite mer.

Får se om jag kan hinna fota lite i helgen och visa vad jag köpte.

• mandala

Precis, jag var ju också där i torsdags och hitatde inga bratz heller. Har tagit 2 kort på nåt plagg jag köpte ska se  om barnen tillåter att jag lägger upp dem nu.

• mandala

Hur gör man nu när man lägger in en klickbar bild? Jag gjorde det för nån dag sen men nu funkar det inte. Tänkte lägga in bilden i bildtråden på bäddsetet jag köpte till tjejerna.

Störigt när det inte fixar sig.

• mandala
    Nötkaka skrev 2007-10-21 23:08:48 följande:
    Vilken tid är bäst att vara där nere?Är det runt 9 eller senare på dagen?
    Kan bara svara för de senaste gångerna jag varit där. De två senaste ggr har jag kommit en gång efter 13, nu förra veckan kom vi dit vid 14.30. Då har det inte varit någon kö, det har varit ok med folk inne, så man kan gå och kolla på saker utan att behöva slå sig fram. Jag kunde gå direkt in till provrum för att prova bh, ingen kö där heller. En före oss i kassan ut sen.

Sen har jag varit där på morgonen men det var längesen. Då stod jag i kö 2½h i ösregn för att komma in. Men jag tror det var innan de byggde till.

Men jag föredrar faktiskt att komma på eftermiddagen.
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4