Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

Ullaredstråden volym 4

finns det folk som får lön den 24! så dumt.. vi hade tänkt åka o sova över från den 23-24

BF 080412
  • lugnåsbo

jaaha ni är på november.. jag tänker oktober så därför fick jag inte ihop det
    för då är ju den 25 i veckan

*puh*

BF 080412
  • lugnåsbo

Hannis: vad kostade bebispulkan?

BF 080412
  • lugnåsbo

imorrn åker jag iväg
    Ska börja skriva ner en julklappslista nu tror jag...

ska försöka så vi är där 8 och kan komma hem innan det blir för mycket folk, vad tror ni om det?

BF 080412
  • lugnåsbo
    mmonika77 skrev 2007-10-24 20:25:39 följande:
    Har de fotopapper där?
    ja det har dom, jag tyckte inte det var så billigt dock.
    BF 080412
  • lugnåsbo
    linper skrev 2007-10-24 20:24:39 följande:
    Är det någon som vet om dom har BRIOS kollektion med leksaker i Ullared?Är främst ute efter byggklossarna (i rosa, grönt, vitt och svart), den svarta lära-gå-vagnen samt sorteringslådan.Vet ni några priser?
    såg när jag var där brio magnetklossar, clownen, taxen och säkert en del andra saker som jag missade.
    Fanns en gåvagn men tror den var röd??
    BF 080412
  • lugnåsbo
    mysan87 skrev 2007-10-26 17:21:47 följande:
    Sofia t: bild på bröstpumpen från gekås finns i mitt galleri, kostade 119 kr och sambon kunde inte låta bli att testa den han sa att den har en kraftig sugförmåga.

vill nog inte veta var han prova den
    BF 080412
  • lugnåsbo

jag leta efter den när jag var där i tisdags, men hitta den inte

BF 080412
  • lugnåsbo

lagt in lite bilder i bildtråden..

BF 080412
  • lugnåsbo
    amg skrev 2007-10-27 23:57:52 följande:
    Annars säljer Gekås jätte stora "väskor" (mycket större än ikeas blå) för typ 30:- eller vad de nu var.Får plats med ruskigt ruskigt mycket, köpt 2-3 sånna istället, de håller bättre än plastsäckar k + att du kan ju ha dem till massa annat sedan.
    dom var slut när jag var där i tisdags...

ett tips om man har soppåsar är att ha nåt band eller några klistermärken som utmärker dom för en del bussresor delar ju ut så alla har samma soppåsar sen, och det kan lätt bli kaotiskt även om det står namn på
    BF 080412
  • lugnåsbo
    Constelacion skrev 2007-10-28 17:51:55 följande:
    Hejj allihoppa! ska till ullared den 9;e november... åker dit minst en gång om året.. Älskar det placet... ä från mariestad från början så då var det inte så långt dit men nu ä det längre... men alltid lika kul att åka dit i alla fall. håller på å samlar lite prisuppgifter om saker man kanske kan köpa där nere.. vore glad om man kunde få lite tips kanske prisuppgifter på; -madrass till spjälsäng? -uppblåsbar skötbädd? -amningsnapp -resesäng -vagnskallra -insektsnät till vagn - regnskydd till vagn -nappflaskborste -nässug Ja det var en del, säkert har ni nämt detta flera gånger i olika inlägg här, men har inte riktigt tid att läsa igenom allt. //Carina
    Inte så långt från mariestad
    Jag som tycker det känns jättelångt.. .men allt är ju relativt
    BF 080412
  • lugnåsbo

nån som sett spelet melodifestivalen "stjärnspäckat" på ullared (brädspel med dvd till?)

BF 080412
  • lugnåsbo
    lilllinda skrev 2007-11-29 15:28:55 följande:
    Lite dåligt med tid så jag skippar letandet efter svar bland sidorna o frågar direkt istället, vet ni om det stämmer att det finns hello kitty fleecefiltar på gekås o vad de isf kostar?Hoppas jag inte är den femtioelfte som ställer samma fråga!
    jag köpte för 2 månader sen för 89 kronor eller nåt sånt..
    BF 080412
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4