• Mikah

Ullaredstråden volym 4

panda skrev 2007-10-05 12:56:54 följande:
    Jag har hört att det finns skötväskor. Någon som vet om de är bra? Kanske till och med någon som har en bild.
    Har för mig att det fanns (svart och blå ??)och tror att dem kostade 99 kronor. Nån får rätta mig om jag har fel.
  • Mikah
    danka25 skrev 2007-10-05 14:39:42 följande:
    hej alla tillbaka från gekås, packar upp , hör av mig sen ;)ja skötväskor finns o massa annat baby grejs mojs :) 
    Jag väntar nyfiket.
  • Mikah
    LillaJag79 skrev 2007-10-05 16:25:34 följande:
    Nån som vet hur det är med mammakläder på gekås? Börjar bli tjock så det är dags att inhandla lite bekvämare kläder.
    En kompis till mig som väntar hittade bara två tröjor som hon tyckte var fin och ett par svarta byxor. Dem svarta byxor var lite jobbiga eftersom man drog ihop dem där bak så dem är inte snygga förrän i slutet. Kan kolla med henne vad det kostade om du vill?
  • Mikah

Tack för tipset Tösen. Nån magväska äger jag inte men jag ska nog också summera varje avdelning.

• Mikah
    Maria84 skrev 2007-10-08 09:03:15 följande:
     Ja men det var ju det jag menade.. Men alla som åker dit tjatar så mkt om affärerna    utanför.  Och jag har aldrig sett nåt speciellt med dem
    Maria Där är ju tex Glasögonfabriken om man vill ha ett par extra billigt men tidsbokning krävs. Och sen är där Scorettoutlet om den är kvar. Netonnet finns. Plus att där är en butik med frisörschampoon om man använder det.
  • Mikah
    Meus Veritas skrev 2007-10-08 09:43:24 följande:
    funderar påatt lägga ut ett av mina döskalle lakarn till spjälsäng på tradera, naturligtvis till samma pris som jag köpte det.får man lägga in en liten smidig kommentar om att andra på tradera tar mega överpris för dom?
    Nä men om du får säkert lov att skriva att du har köpt ditt på Gekås. Sen får ju folk själva ta ställning om dem märker att det är likadant som dem andra. Men det kan ju även vara så att folk har långt till Gekås och för deras del hade dem ju kanske inte tjänat på att köra dit för ett påslakan
  • Mikah

Pyret 78 skrev 2007-10-08 10:17:15 följande:

MikahVad heter affären som säljer frisörshampoon? Var ligger den? Är dålig på att gå i de andra affärerna. SkoBoo är den enda affären som brukar få sig ett besök.
    Hmmm Jag vet inte vad den heter, men om du vet var toaletterna vid parkeringen (bredvid kundvagnanrna) är så finns där en minigalleria över vägen och på översta våningen ligger den.
  • Mikah

Kopierar in mitt svar om "
    Frisörschampooaffären"

Mikah skrev 2007-10-08 10:27:02 följande:
    Pyret 78 skrev 2007-10-08 10:17:15 följande:
    Hmmm Jag vet inte vad den heter, men om du vet var toaletterna vid parkeringen (bredvid kundvagnanrna) är så finns där en minigalleria över vägen och på översta våningen ligger den.
  • Mikah

Dem har jackor i alla storlekar.

Tibell skrev 2007-10-08 15:34:24 följande:
    testar att ställa mina frågor igen..! nån som vet om ullared har jackor i stl 62 eller 68?? och vilken dag coh tid i månaden är bäst att åka dit på?!
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4