Ullaredstråden volym 4
Någon här skrev en gång att dem bästa dagarna att åka till Gekås var mellan den 12:e-17:e i en månad kommer jag ihåg nu. Fast ej lördagar då.
Någon här skrev en gång att dem bästa dagarna att åka till Gekås var mellan den 12:e-17:e i en månad kommer jag ihåg nu. Fast ej lördagar då.
Nej Jag åker på torsdag klockan 13 och stannar till söndag morron.
Jie Då ses vi på torsdag
Undrar om jag nyfiket kommer att titta runt och undra vem som är du. Näää Det har jag nog inte tid med. Jag ska ju shoppa.
Men vad läskigt
Men nä Fy vad trist. Då är det väl utplockat hela denna vecka. Vi åker ju en helg "tidigare" än vanligt och vi har ju alltid haft tur innan men nu blir jag orolig.
Jag tycker också att de tär konstigt att det blir utplockat. jag har nämligen för mig att det kommer leveranser hela tiden, flera gånger om dagen.
Jag tror att man kanske ska satsa på att orka fråga personalen om man hittar en vara som inte är rätt storlek. Eller får man gå till andra avdelningar så länge och sedan gå tillbaka och hoppas på påfyllning.
På kundvagnarna brukar det väl finnas översiktskartor tror jag.
Har funnits innan i alla fall.
J E S S skrev 2007-10-09 09:13:42 följande:
Även Kläder till större barn är stora istorlekarna. Thindras byxor från Gekås är storlek 104 och tex Kappahl passar i 110.
ia1116 Var där inga vinterkläder till barn?