• okptr

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

maadicken skrev 2007-09-05 23:05:28 följande:
    kikar in här  jag börjar oxå bli lite frälst i Lindex.var på stan idag och såg dom jättefina bodysarna och byxorna med stjärnor, men fattig som jag är så tänkte jag att "dom finns väl kvar ett tag till". men efter att ha läst här så börjar jag fundera...var inne på hemsidan nyss, och där kunde jag inte hitta varken body eller byan. inte är dom väl slut redan??  dom måste väl ha missat att lägga in dom eller nåt, eller ser jag dåligt??jag åker till stan i panik imorron!!
    "Stjärnklädern" finns visst på hemsidan - www.lindex.se/Products/ProductCategoryStartPage.aspx&subid=907661
  • okptr
    Hella28 skrev 2007-09-07 16:36:31 följande:
    Köpte varsin fin klänning till tjejerna idag, kopia på Molos prickigaBild finns i galleriet
    Vilka fina klänningar. De såg jag inte på Lindex idag. Är gitarr-tröjorna också från lindex?
  • okptr
    Hella28 skrev 2007-09-07 19:48:17 följande:
    Ja visst är de fina..gitarr-tröjorna kom precis in när jag var där, så ja de är från Lindex..79.-/st..hur billigt som helst
    Finns gitarr-tröjorna i någon mer färg än rosa?
  • okptr
    sesssan skrev 2007-09-11 12:39:58 följande:
    Vet nån om man kan handla på faktura på Lindex hemsida??
    Nej det kan du inte.
    Du kan betala med "direktbetalning" via bank el kort, postförskott el Lindex kreditkort.
  • okptr
    snigelina skrev 2007-09-20 21:18:36 följande:
    Hur är det, kan man utnyttja 25%-kupongen i webshopen och sen även i butiken? Ser de det när de drar mitt kort?
    Ja, du kan använda kupongen både i webshopen och sen i butik! Det har jag gjort i allafall.
  • okptr
    Smultronhjärta skrev 2007-09-21 13:42:29 följande:
    Man kan alltså använda sin 25% kupong både på webshopen och i affären utan att få banning för det?
    JA!
  • okptr
    Snorky skrev 2007-10-19 09:12:15 följande:
    Jag ska också in till stan nu... ska testa o shoppa för rabatten igen! Får se hur det går!!
    Jag har för mig att jag har handlat för "samma" kuponger flera ggr. Tror inte det registreras på kortet.
  • okptr
    Zvartaliljan skrev 2007-10-19 13:53:17 följande:
    Finns det någon kod för 30% på nätet? Någon som vill dela med sig av den i så fall?
    30% på valfri vara: E22001
  • okptr
    Ziria skrev 2007-11-05 09:31:02 följande:
    Jag har en liten fråga som jag har funderat på, om man handlar på nätet och beställer så att man hämtar i butiken, betalar man då när man hämtar paketet, eller hur funkar det?
    Nej. Postförskott går bara hos Privpak. Då tillkommer en avgift på 50 kr. Annars gäller förskottsbet via bank el bank-kort.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)