Inlägg från: TusseNusse |Visa alla inlägg
  • TusseNusse

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Vad är det för hängsel velor som ni pratar om? Nån som har bilder på dom?

• TusseNusse
    lollypop skrev 2007-09-08 19:49:26 följande:
    Finns en jättefin bild på sid. 85. Kika där!
    åhhh vad snygga Hoppas jag hittar såna på "mitt" lindex
  • TusseNusse
    Selmas skrev 2007-09-08 20:51:33 följande:
    Ja visst är de snygga!!! Mina barn alltså!!! sedan att de har fina retro-kläder på sig gör ju liksom bilden ännu finare!
  • TusseNusse

Får inte alla 25% rabattkupong? Jag har inte fått nån men både mina vänner och syskon har fått!!!

• TusseNusse
    lollypop skrev 2007-09-20 20:58:32 följande:
    Var väl nån i tråden som hade fått en kupong på 10% eller var det 15%???Verkar vara jätteolika vad man får. Om man får alls!
    Jag trodde alla fick 25%
  • TusseNusse
    annikandy skrev 2007-10-29 21:11:32 följande:
    hade en liten fundering. jag har besällt via lindex hemsida. men hur funkar det när paketet har kommit till butiken? ringer dom mej eller hur funkar det? står på beställning att paketet levererades den 29/10 08:17, kanske finns på lindex då. jag som va där i dag men glömde fråga.
    Puffar på samma fråga
  • TusseNusse

Någon som brukar beställa på lindex hemsida? Jag försökte beställa nu ikväll.... la ugglebodyn i kundvagnen, men sen är jag kom till kassan så stod det att jag köpt en vara som inte fins i lager!! Men varför kan jag då lägga den i kundvagnen? Det står ju inte att strl 80 är slut!!!

• TusseNusse
    Snorky skrev 2007-11-21 21:06:38 följande:
    den är väl slut men sidan är inte uppdaterad. Utan systemet säger ifrån bara.
    Aha.... synd
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)