För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Detta är en perfekt tråd för mig oxå som tycker Lindex har bra barnkläder.Imorgon bär det av för att införskaffa den omtalade molnoverallen till lille Hugo!
Detta är en perfekt tråd för mig oxå som tycker Lindex har bra barnkläder.Imorgon bär det av för att införskaffa den omtalade molnoverallen till lille Hugo!
e molnoverallen stor eller liten i storleken?
Tack för svaret. Då gäller det att köpa en i storlek 80 för den lille växer ju så det knakar....
Tillbaka igen!!!!Hugo e 69 lång och väger 7800g.ca.Då borde kanske 74 räcka på molnoverallen.
Skulle behöva en bra vindjacka till Liam storlek 92. Någon som har bra tips på en sådan??
Go natt. Måste sova så jag kan vara först på låset när Lindex öppnar imorgon ha ha ha.......
Ville bara inflika att molnoverallen oxå finns på Lindex Ale torg i Nödinge och på Backaplan i Göteborg.
Köpte vinterjackan från Fix idag men måste tillbaka imorgon och byta den till storlek 98. 92 var alldeles för kort på armarna till Liam. Är det någon mer som har kikat på den? Tror ni det e ett bra köp?
Köpte även en brun jättefin Bamsemössa till Hugo som pasar bra till molnoverallen.
Var inne på Lindex på ale torg och där finns det typ 10 stycken som hänger.
Finns de bruna och blåa velourbyxorna nånstans i Göteborrg??
Idag fick Liam den blåa stjärntröjan och Hugo fick den blå stjärnbodyn och de blåa stjärnbyxorna. Det är lite kul när man kan köpa likadant till brorsorna.
Nån som vet något Lindex i GBG-trakten som har svarta plychbyxor i s.92???
Jagg får aldrig något utskick från Lindex trots att jag är medlem........trist!!
Jag fick äntligen tag på ett par svarta velourisar på Allum i Partille idag till Liam.
Köpte även en randig collegietröja och en fleecetröja.
Javisstja, det blev tre par strumpor oxå.... och tre par på Åhlens....