Inlägg från: Princess Leia |Visa alla inlägg
  • Princess Leia

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag vill oxå ha en molnfleece overall....

Mina älskade barn: Sonja (050108) Harry (070808)
  • Princess Leia

Om det är någon som bor i Sthlm så kan jag ju tipsa om Stinsens köpcentrum i Sollentuna. Där finns overallen i alla storlekar kvar, dom håller på att renovera där så alla overaller hänger ute på lagret, jag ringde igår morse och la undan en i strl .68 till sonen och åkte direkt och köpte den när vi hade vilat klart på förmiddagen. men velorsnickarbyxorna fanns inte där??

• Princess Leia
    IssaPissa skrev 2007-09-09 14:51:06 följande:
    Vi lyckades få tag på en Molnis i Arlanda Stad. Bor i Uppsala men de har tagit slut i alla 4 affärer här!Jag är helt överlycklig!
    Hej vet du om den fanns i strl. 74 i Arlanda stad? jag ångrar nu att jag köpte en i strl.68 då vi har en vinteroverall i den strl. helt ny inköpt på Lindex, brun med grönt foder. Hmm dom går i samma färger. Räcka ut tungan Tänkte inte på det när jag va där igår och köpte den. Du kanske kan skicka telnummret dit i min inbox så kan jag ringa dit och fråga själv. Det står på ditt kvitto. mvh pl
  • Princess Leia

Varför finns inte retro kläderna på Lindex hemsida?? någon som vet???

• Princess Leia
    Snorky skrev 2007-09-09 15:35:58 följande:
    de säljer inte allt där.. o först brukar det komma ut i butik o sen senare komma på hemsidan tycker jag.
    Hmm okey, konstigt!
  • Princess Leia

Hello! Vem va det som va så duktig på att sy egna barnkläder här? hade någon bok med mönster i?? Jag undrar vad den boken heter? vart kan man köpa den??

• Princess Leia

Idag har jag shoppat lite, det blev ett par velorsnickisar strl.86 till sonen, något att växa i då han nu drar srtl.62 haha
    En rosa tunika strl.98 och rosa velormjukisar strl.92 till dottern.
    Ville shoppa mycket mer men ekonomin tillåter inte det denna månad... Grrr!
    Gick en sväng förbi Po.P oxå och köpte lite till sonen, bilder på inköpen kommer i morgon. Nu skall jag sova
    God natt!

Ps. för er som bor i Sthlm och är ute efter både molnoverallen och velorsnickisarna så finns dom på Lindex i Kista Centrum Ds.

• Princess Leia
    tjejk skrev 2007-09-21 10:13:26 följande:
    Har köpt stjärntightsen till båda mina döttrar 1 och 4år. 4åringens blev jättefula när jag tvättade dem ser nästan ut att vara luddiga, fler med detta problem?
    Jag tycker tom. att dom va fula i affären. man kunde dra lite i dom så såg trycket lite sprucket ut. Är det så på allihopa?? annars är dom ju stentuffa vill ha. men inte om dom är så där i trycket...
  • Princess Leia
    Cissela skrev 2007-09-21 09:13:57 följande:
    Förresten någon som såg den nya klänningen i stl 86-122. Orange/brun med typ något cirkelmönster men ändå inte. Hade den i vagnen länge men kunde inte bestämma mej för om det var väldigt cool eller hemskt ful. Någon annan som kollat på den?
    Åh JA! Jag såg den igår och stod länge och klämde på den vill oxå ha. Den ÄR cool inte ful. Okey köp köp!!!!
  • Princess Leia

jag väntar på min 25% och sen bara måste jag shoppa mer nästa vecka.
    Vill ha:
    Långkalsonger till Sonja
    Gitarr tröjan, bruna/oranga klänningen med cirkelmönster till Sonja
    Fler byxvelorisar i fler färger till Båda barnen.
    Snickarbyxorna med rutor till Harry
    Rutbyxorna till Sonja
    Åh det finns så mycket jag vill ha!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)