• Raira

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hmm Lindex är inte någon butik där jag köper så mycket barn kläder .
    Men det är dit man måste gå om man vill ha tag på Bamse .
    Och mina två barn är inne i en bamse fas .

Gilla H&M bättre så synd att de inte har bamse muttrar lite .

• Raira

Var och slösade ena av mina 25% rabatter(barn) fick två med posten . köpte en billig randig långärmad blev praktiskt gratis sedan var jag inne på H&M och fyndade HelloKitty strykisar så nu har jag ett antal unika hellokitty klädesplagg till dottern .

• Raira

ja märken man stryker på med strykjärnet .

Fanns mitt i bland kläderna . Tänkte köpa en tröja till tösen men såg dessa och blev inspererad .

Bild finns i mitt galleri.
    (tösen har på sig några av kläderna så det finns inte bilder pa alla .)

• Raira

ahh så snygga kläder ni har på era barn men ser att det är myket som bara finns upp till st 86 .
    Muttrar har stora barn min 4åring har 104 och 2 åringen drar redan st 92 . Gaa får vänta i evigheter innam man får shoppa lika snygga kläder som ni ju .
    Finns ju inget snyggt till dem längre på Lindex eller Bamse brukar duga på dem . Hur kan barn bli så kläd medvetna så snabbt . Här bytts det kläder flara gånger om på mornarna innnan de hittar kläder som duger på dem så de kan gå till dagis.

• Raira

Så avis jag blir när jag ser allt snyggt som ni handlar . Själv är jag jämt fattig sedan är det snyggast ju bara i bebis st. Och jag ska ju inte ha bebis fören till sommaren ju . Är lite tidigt för att handla nu åt den .
    Sedan har jag massvis med kläder i två stora flyttkartonger . Barn växer så fort så lite blir ju knappt använd . Vågar inte lägga ut på tradera med risk av förlust och att man ångrar sig.

• Raira

Ska ta en Lindex shopping tur nästa vecka då sonen vill ha nya byxor . Men det är så svårt att komma ut därifrån med bara byxor . Gissar att han lurar mig att köpa någon spindelmanen tröja eller bamse tröja oxå .
    Hadde en sådan skriva ut lindex men suck min skrivare funkar inte .
    Hoppas man ändå kommer undan billigare .

• Raira

Hadde helt glömt bort att kryssa för att man kan få erbjudande med sms men gjorde det nu så då kanse man får ett nästa gång då
    Vi ska i och shoppa i morgon och då skulle det varit bra med lite rabatt .

• Raira

Ja nu var vi i örebro och shopade lite jag och ungarna .
    Blev bamse byxor från lindex 199 ( den med hammare på), Ett lilabälte med hjärtan på på ålhens 65kr , spindelmannen tofflor 65( och spindel tröja(89) på h&m + ett par byxor till mig på bikbok .

Super skoj när barnen var snälla , var inte fören vid 14 pojken blev odräglig men då var han super trött ,vi hadde varit ute och sprungit i 5 timmar och det är mycket för en 4 åring

• Raira

nu fick jag ett knäpp på tradera hittade jag snygga kläder från lindex som jag budade på och jag har nyss plussat .Så om man vinner får de läggas på hylla i väntan .

• Raira

Pepparkaks klänningen var är den inhandlad ?

• Raira

Min lidex kupong råkade hamna av någon anledning i sopkorgen (dumma hotmail) så jag såg inte den förens jag kom hem från min shoppingrunda gaa , ska man gå tillbaka med kläderna man köppte och sedan köpa om dom kanse sparar ju kosing då ju.

• Raira

knallade in i bildtråden och oj vad fint ni köper . Ska in och knalla i stan , då man ska titta på julklappar . Min betala 400 få 100 kr rabatt kupong slinger med i väskan om man skulle hitta något fint ha en trevlig helg .

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)