Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Vilka fina tunikor med djur! Var på Lindex idag o handlade och här i vårat Lindex fanns dom inte Kanske kommer.

• FrogLeg

Uppsala är ju större än Västervik så dom finns nog tidigare hos dig
    Familjen Söderström skrev 2007-10-19 13:10:00 följande:

hoppas tunikorna har kommit till uppsala tills nästa vecka
  • FrogLeg

Tycker du ska reklamera... Kläder och framförallt barnkläder ska tåla att tvättas gång på gång på gång.

solida skrev 2007-10-24 10:06:37 följande:
    Jag har använt mina (sonens ) svarta plyschbyxor, de från t3b2 från 86 och uppåt, en gång och tvättat en gång efter tvättreglerna. Nu när han skulle ha dem idag så har det gått hål i sömmen! Dessutom är resåren helt vrängd och skruvad i midjan. Detta känns ju inte ok. Borde man väl också kunna reklamera?? Har nån annan haft liknande med dessa byxor? Vill ju inte byta till ett par andra likadana om det är samma på alla...
  • FrogLeg

Idag har jag shoppat djurtunikor till mina tjejer eftersom den grön/rosa inte fanns i stl 86 frågade jag om dom skulle få hem o hon i kassan svarade att den är en påfyllningsvara så den kommer komma igen Då vet ni som missat tunikan de *ler* Hoppas bara att de stämmer.

• FrogLeg

Ang rean på snickisarna så har säkert de butikerna som rear dom bara enstaka par kvar o vet att dom inte kommer igen o därför rear ut dem. Här i VÄstervik har vi mååååånga i många olika storlekar kvar.

• FrogLeg

annikandy
    hmm vet inte exakt men jag är iaf säker på att dom har stl 86 och 110. Men de fanns rätt många kvar o i flera stl dock ej någon 116 vet jag Du får ringa o kolla imorrn. Vilken stl söker du?

• FrogLeg

Jag har alltid fått bra service på lindex. Men oftast vet dom inte vad de kommer för kläder o vad dom kommer få hem igen osv. Så de förstår jag att dom inte kan svara på

Emmsan skrev 2007-10-26 09:21:36 följande:
    måste bara fråga om det bara är vårt lindex här som har otroligt dålig service eller är jag bortskämt med att handla på po.p?.. om plagg är slut i vår affär kan de inte ta reda på om det kommer fler.. de kan inte tala om ifall saker som finns på hemsidan kommer ut i butik... de har ingen sk unisex avd utan väldigt indelat i pojk o flick.. i somras var det en t shirt som va slut som de för en ggns skull visste skulle komma inom en vecka jag kunde INTE boka den  utan va tvungen att springa i affären varje dag den veckan  är det så här i alla lindex??
  • FrogLeg

Bättre du pratar med chefen... Då blir de kanske en ändring. Men chefen kanske oxå är tråkig? Ring till Lindex huvudkontor och säg hur dom är!

Princess Leia skrev 2007-10-26 10:00:12 följande:

Alltså på det Lindex jag brukar handla som ligger närmast är dom skitotrevliga och man måste nästan be om ursäkt när man skall betala, skitjobbigt. Jag övrväger både en och flera gånger innan jag går in dit bara därför men det är ju iofs. kläderna jag vill åt så jag brukar försöka strunta i personalens otrevliga bemötande. Någon dag när jag är på hugget skall jag konfrontera dom... ev. prata med chefen....
  • FrogLeg

Måla sömmarna med textilpenna då, i samma färg som bakgrunden... De är väl inte så svårt. Men själv tycker jag rosa är kanonfint o helst till brunt Lycka till!
    Bess skrev 2007-11-08 09:16:27 följande:

Nu blir jag lite ledsen faktiskt. Men INGENSTANS i mitt inlägg om att jag inte ville ha bruna molnmockasiner med rosa sömmar, skrev jag att detta berodde på att jag inte ville ha rosa på min son. Nämnde inte ens att jag har en son. Så varför då dra egna slutsatser?Jag ville inte ha bruna mockasiner med rosa sömmar, för att JAG SJÄLV inte gillar rosa!! Men det kanske bara e jag som e känslig...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)