För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Vilka fina tunikor med djur! Var på Lindex idag o handlade och här i vårat Lindex fanns dom inte Kanske kommer.
Vilka fina tunikor med djur! Var på Lindex idag o handlade och här i vårat Lindex fanns dom inte Kanske kommer.
Uppsala är ju större än Västervik så dom finns nog tidigare hos dig
Familjen Söderström skrev 2007-10-19 13:10:00 följande:
Tycker du ska reklamera... Kläder och framförallt barnkläder ska tåla att tvättas gång på gång på gång.
Idag har jag shoppat djurtunikor till mina tjejer eftersom den grön/rosa inte fanns i stl 86 frågade jag om dom skulle få hem o hon i kassan svarade att den är en påfyllningsvara så den kommer komma igen Då vet ni som missat tunikan de *ler* Hoppas bara att de stämmer.
Line80
På mitt Lindex har dom inte de bruna snickarbyxorna på rea
Ang rean på snickisarna så har säkert de butikerna som rear dom bara enstaka par kvar o vet att dom inte kommer igen o därför rear ut dem. Här i VÄstervik har vi mååååånga i många olika storlekar kvar.
annikandy
hmm vet inte exakt men jag är iaf säker på att dom har stl 86 och 110. Men de fanns rätt många kvar o i flera stl dock ej någon 116 vet jag Du får ringa o kolla imorrn. Vilken stl söker du?
Jag har alltid fått bra service på lindex. Men oftast vet dom inte vad de kommer för kläder o vad dom kommer få hem igen osv. Så de förstår jag att dom inte kan svara på
Bättre du pratar med chefen... Då blir de kanske en ändring. Men chefen kanske oxå är tråkig? Ring till Lindex huvudkontor och säg hur dom är!
Princess Leia skrev 2007-10-26 10:00:12 följande:
Måla sömmarna med textilpenna då, i samma färg som bakgrunden... De är väl inte så svårt. Men själv tycker jag rosa är kanonfint o helst till brunt Lycka till!
Bess skrev 2007-11-08 09:16:27 följande: