Inlägg från: lilllinda |Visa alla inlägg
  • lilllinda

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Dum fråga kanske, såg molnoverallen. vilken stl finns den i o vad kostar den. hittar inte den på hemsidan...

• lilllinda
    Line80 skrev 2007-09-06 10:06:49 följande:
    56-80, 199:-
    Tack! Har ringt o lagt undan en nu!

Har aldrig varit glad för Lindex, Bamse gillar jag verkligen inte! Men nu när de kopierar en massa andra märken så finns det en hel del att  handla!
  • lilllinda

Den stickade tunikan/klänningen som fanns i broschyren, även i bildtråden upp till vilken stl finns den? Jag fick bara broschyren där den fanns med i. Vad fanns det för kul i den andra?

• lilllinda

Ang molnbodyn o annat som tar slut fort så kan lindex kundtjänst kolla var kläderna finns så ringer man dit o får skickat till sin butik, kostar dock 50kr numera men är man ngr stycken el ska ha mycket så gör det inte så mkt. men det kanske ni redan hade koll på...

• lilllinda
    Kakan83 skrev 2007-10-25 14:28:37 följande:
    Jag letar å letar efter dom bruna plyschhängslebyxorna men kan inte hitta några i varken Lund eller Eslöv *vill ha*
    ring/maila kundtjäst så hjälper de dig hitta! telenr o e-mailadress finns på lindex.se
  • lilllinda

Har precis beställt molnmockasiner o lite annat på nätet, tur att jag kikade in här annars hade jag kanske missat dem! Vi är hemma o är sjuka så det tar ett antal dagar innan jag kan gå i affärer o shoppa. Tyckte det var lite konstigt att de bruna fanns på flick, annars brukar man väl kunna se mer än en färg när man valt vara...

• lilllinda
    snigelina skrev 2007-11-10 19:25:34 följande:
    Samma här. Magsjuka.. Beställde molnmockasiner och en långärmad finklänning till jul/nyår/dop och silverkjolen till mellantjejen. Vet dock inte om jag ska behålla klänningen.. Har även köpt den med rosor, så vi får väl prova och se vilken som passar/känns bäst på
    Visst är det skönt med webshop när man är fast hemma! Önskar att po.p också hade en Flört man kan ju iofs ringa butiken o lägga undan men det rä så kul att sitta vid datorn o klicka på det man ska ha...
    Hoppas ni kryar på er snart!
  • lilllinda
    annie dark skrev 2007-11-13 20:35:19 följande:
    Om man vill ha ett plagg som inte finns i butiken men i en annan i samma stad kan de skicka emellan? Kostar det i så fall?
    kostar 50 kr
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)