• Sonen

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

I vilken färg finns plychoverallen i mer än brun? Har inte sett den i affären här nämligen...?

• Sonen

Ang plychbyxorna så hade mitt lindex fått in i svart nu, så det köpte jag idag! Älskar de byxorna, så sköna och fina :)

• Sonen

Snorky: Såg att du köpt djurtunikan och tänkte sy om den. Det vore roligt att se hur den blev omsydd och om det var svårt?

• Sonen

Såg i bildtråden att velourdressen även finns i blått! Är det en nyhet, för en sådan vill jag ha!!

• Sonen

Idag köpte jag lite på rean, blev inte så mycket. Jag köpte tröjan med de bruna och oranga cirklarna till min äldste son (tycker även pojkar kan ha den, trots att den hänger på tjejavd) Sen köpte jag en body till lillkillen för 39,50, grå med något mönster på magen, 1974 eller något. Nöjd!

• Sonen

Det var inte jättemycket till rea. Tjejavd hade en klädsnurra och pojkavd bara en liten klädstång... Mest kläder var det på baby, men det var mest kortärmat!

• Sonen

Är det inte typiskt att de gör molnoverallen i rosa till förmån för flickorna... Varför inte blå då också??

• Sonen
    syrra skrev 2007-11-16 09:08:01 följande:
    Jag tycker att grå med blått och rosa randigt foder alt blått och rött foder skulle vara snyggt Då kan båda ha den utan problem
    Ja, exakt! Varför gör de inte så... Att göra den rosa är ju att göra den för flickor. Då stänger man ute halva kundkretsen... Visst, jag vet att det finns de som skulle sätta den på en pojken, men de är nog inte såå många.
  • Sonen

Visst har det funnits en brun overall, men om man behöver köpa en nu, finns det bara en rosa! Sen kan visst pojkar ha rosa, men det är inte så många som klär sina pojkar i rosa. Jag vill tex inte ha rosa på min kille, tycker det är en tjejfärg. Norm eller inte, så är det så många tycker. Varför då inte göra ytterkläderna i könsneutrala färger.

• Sonen

Var på lindex idag, men köpte inget. Däremot såg jag att mitt lindex NU hade fått in den bruna velourdressen...Den har ju t o m reats i andra städer redan! Hmm så olika det kan vara!

• Sonen
    snigelina skrev 2007-11-30 18:24:18 följande:
    Jaha! Typiskt att det ska komma en BLÅ stjärnoverall. Inget för oss för oss med flickor, minsann. Fy så dåligt!!
    Precis som jag tyckte med den rosa molnoverallen :) Så när jag såg stärnorna, så tänkte jag att man ska inte klaga fr det jämnar alltid ut sig i slutändan. Men jag förstår precis hur du känner, även om jag är nöjd denna gången.
  • Sonen

Ska såklart vara smilies efter mitt inlägg

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)