För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
I vilken färg finns plychoverallen i mer än brun? Har inte sett den i affären här nämligen...?
I vilken färg finns plychoverallen i mer än brun? Har inte sett den i affären här nämligen...?
Ang plychbyxorna så hade mitt lindex fått in i svart nu, så det köpte jag idag! Älskar de byxorna, så sköna och fina :)
Snorky: Såg att du köpt djurtunikan och tänkte sy om den. Det vore roligt att se hur den blev omsydd och om det var svårt?
Såg i bildtråden att velourdressen även finns i blått! Är det en nyhet, för en sådan vill jag ha!!
Idag köpte jag lite på rean, blev inte så mycket. Jag köpte tröjan med de bruna och oranga cirklarna till min äldste son (tycker även pojkar kan ha den, trots att den hänger på tjejavd) Sen köpte jag en body till lillkillen för 39,50, grå med något mönster på magen, 1974 eller något. Nöjd!
Det var inte jättemycket till rea. Tjejavd hade en klädsnurra och pojkavd bara en liten klädstång... Mest kläder var det på baby, men det var mest kortärmat!
Är det inte typiskt att de gör molnoverallen i rosa till förmån för flickorna... Varför inte blå då också??
Visst har det funnits en brun overall, men om man behöver köpa en nu, finns det bara en rosa! Sen kan visst pojkar ha rosa, men det är inte så många som klär sina pojkar i rosa. Jag vill tex inte ha rosa på min kille, tycker det är en tjejfärg. Norm eller inte, så är det så många tycker. Varför då inte göra ytterkläderna i könsneutrala färger.
Var på lindex idag, men köpte inget. Däremot såg jag att mitt lindex NU hade fått in den bruna velourdressen...Den har ju t o m reats i andra städer redan! Hmm så olika det kan vara!
Ska såklart vara smilies efter mitt inlägg