• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-10 22:16:09 följande:
    Du har all rätt i världen att va avis... Jag kommer GRÅTA när dottern växer ur dom
    bla bla bla...
  • Alexa
    solida skrev 2007-09-10 22:17:52 följande:
    Alexa> japp, min son är ett underbarn. Snart börjar han väl göra kullerbyttor och hoppa på ett ben. Det är det jag tänker, sen när ahn kan gå. Då ska han nog gå på förskolan, och där är de ju inte så praktiska. Men han ska ju inte vara där varje dag dygnet runt.
    Precis... Han kommer ju vara hemma och mysa i sina velourisar en hel del oxå... Eller vara ute med mamma och shoppa...
  • Alexa
    Snorky skrev 2007-09-10 22:18:14 följande:
    Jag har också spanat på de bruna hängselvelourisarna... superfina... MEN inte ett dugg praktiskt när man äntligen fått grabben till att potträna... man har inte riktigt tid att krångla med hängslen när han kommer på att han vill kissa, för då har det redan kommit ett par droppar i kalsongerna, så då ska det gå snabbt!! O vi har också redan de bruna med hjärtat från me&i som han fortfarande kan ha!! Men de blir som sagt inte så mkt använda längre.
    Åååh.... Här har du en som MER ÄN GÄRNA tar avlagda turkosthjärtapårumpan velourisar...
  • Alexa
    miniGrynet skrev 2007-09-10 22:21:39 följande:
    Jag fick ett par såna oerhört fina hängselbyxor ifrån Me&I, bruna med turkost hjärta på rumpan. Men vi hann aldrig använda dom, för vi glömde bort dom, dom var nämligen jätte jätte stora när vi fick dom. Så synd, för dom är helt underbara! Men nu ligger dom i en låda istället, med dotterns urvuxna kläder.
    Men hallåå.... JAG köper dina velourisar utan tvekan...
  • Alexa

Nä, godnatt på er... Dröm sött om alla velourisar och stjärnor så ses vi säkert imon.. (på Lindex) 

• Alexa
    bengke skrev 2007-09-11 21:41:11 följande:
    Ja, de lila ser jättefina ut. Ingen som sett de hallonröda? Och sen undrar jag, den där gitarrtröjan, är det bebis storlekar eller går den upp till 98/104?
    Gitarrtröjan finns från 86 upp till 116... Minst..
  • Alexa
    Camster skrev 2007-09-13 10:14:56 följande:
    OJ! Det är nästan så att man ska ut och handla en sådan overall för att sälja på tradera!!!(ny i tråden)
    Gemelas skrev 2007-09-13 10:30:31 följande:
    Helt sanslöst ju!!! Jag köpte 2st overaller till mina tvillingar för mindre än denna kostar!!!
    Jag vet... Det är verkligen HELT sjukt... Jag har ju faktiskt beslagtagit 2... Får se vad jag skall göra med den andra... Den får hänga till sig här ett tag till..
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-14 14:15:54 följande:
    Vill bara tacka för bidragen till BILDTRÅDEN!!!Jättefina bilder!!! Fortsätt ösa på...
    Jag ska inte tjata i bildtrådan... Jag lovar...
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-14 14:17:35 följande:
    Alexa:Äppletröjan ser mycket finare ut på bilden med din son än när man tittar på den på hemsidan!!! Jättefin!
    solida skrev 2007-09-14 14:17:38 följande:
    Alexa> Äppeltröjan är ju UNDERBAR!!!! Jag måste gå och köpa den genast. Hej hej!
    Kul att ni tycker det... Ett minus med den är halsringningen... Så jag hade tänkt sy några osynliga stygn så att den inte glider ner och blir som värsta sortens urringning...
    För jag har en annan tröja från Lindex med samma halsringning men där är det sytt och det är MYCKET bättre...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)