För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Det var verkligen supersnygga som så.. Men jag är inte vidare förtjust i rosa byxor. Har ju som inget att ha till

Jaha... Jag sätter aldrig på samma kläder på dottern två dagar i rad så det blir ju så svårt vart jags ka göra av alla kläder. Just nu ligger det en jättehög på vardagsrumsbordet... Med rena dock anävnda kläder... Snickisplyschsarna & orengeaflumtröjan är inte ens använda här.... Försöker att honf år ha olika varje dag så det honns användas... on har MASSOR av kläder....
Idag sk ajag köpa Molnbodyn, en kompis jobbar på Lindex så dem hade kommit in igår såidag skulle dem hängas fram.. Wiiie
Köpte snickarbyxorna igår på Lindex.. De i jeans.
Dottern är kort & knubbig men tog ändå strl 92.
Jeansen var superlånga i benen och hängslerna var på tooook förlånga, dem hängde & slängde så hon hade kunnat hänga sig själv i dem
Men i midjan var dem försmå, när hon böjde sig ner så öppnades alla käpp-knappar i midjan!! (Sidorna). Så dem ska jag lämna tillbaka...
Köpte även molnbody åt henne o bebin i magen. Tights och en tunika med nå motiv framtill i briunt & beige... Sött! Bider kommer i em...
Lite ny shopping i bildtråden
Köpte även hängseljeansen, men dem passade inte, för smala i midjan & på tok förlånga i benen!
Polo är fint. men den är ribbade. Gillar inte jag.. hmm! Måste kika imorgon om jag hittar nått... Men vad sk aman ha till för tights? jeans? (passar ju inte till dagis..) kalasisar?