• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • gosmamman

De har velourbyxor på "Mix 3" flick 86-122. Det finns i ljusrosa, mörkrosa, brunt, blått (?), lila, svart, grönt och rött. Kostar 99 kr.

Jag tycker dom har dåligt utbud på dessa, det fanns ett enda par bruna när jag shoppade sist o dom hade fått in massa andra kläder men där var det soprent.

Men jag shoppade massa andra fina kläder. Mig stör det inte att dom har en hel del kopior men jag tycker inte om när man nästa kopierar rakt av. Det enda plagget som verkligen irriterat mig är den grå klänningen med vita prickar o rosa kantband. Vore jag Molos tillverkare skulle jag gå i taket.

Men i övrigt älskar jag deras kläder ffa "ta 3 betala för 2" som är underbara baskläder att ha o leka i och matcha till lite dyrare kvalites bodys osv.

Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06 och älskar retro kläder på dem
  • snigelina
    gosmamman skrev 2007-09-09 19:18:39 följande:
    De har velourbyxor på "Mix 3" flick 86-122. Det finns i ljusrosa, mörkrosa, brunt, blått (?), lila, svart, grönt och rött. Kostar 99 kr. Jag tycker dom har dåligt utbud på dessa, det fanns ett enda par bruna när jag shoppade sist o dom hade fått in massa andra kläder men där var det soprent.Men jag shoppade massa andra fina kläder. Mig stör det inte att dom har en hel del kopior men jag tycker inte om när man nästa kopierar rakt av. Det enda plagget som verkligen irriterat mig är den grå klänningen med vita prickar o rosa kantband. Vore jag Molos tillverkare skulle jag gå i taket.Men i övrigt älskar jag deras kläder ffa "ta 3 betala för 2" som är underbara baskläder att ha o leka i och matcha till lite dyrare kvalites bodys osv.
    Jag stör mig på kopiorna och ratar dem, tex då de prickiga "molo"-kläderna, den gröna "småfolk"-äppletröjan, den rosa+beige "småfolk"-tunikan med stadsmotiv, regnbågskläder, luftballongskläder, "katvig"-miniappleprint-kläderna på baby etc.

Jag håller med om att det är dåligt med storlekar på plyschbyxorna, man måste nästan vara där varje dag och "sno åt sig" om man ska lyckas få de färger man vill. De har nog gått MYCKET över förväntan.
  • gosmamman
    Snigelina Ja där dom så uppenbart kopierat är det störande, att ta inspriation frå andra tycker jag däremot är helt ok. Men just de där Moli kopiorna tycker jag e föööör irriterande.
  • LillaG

Mitt charmtroll i sin nya molnoverall

IMG_3630.JPG

/Bär mitt solsken Isac ♥ 0607
  • gosmamman
    lillaG den är ju jätte snygg :o) passar ju perfekt med den gröna dunnis mössan till :o)
  • IaPia76

LillaG: Dunnismössan passade ju perfekt till. Synd att sonen vuxit ur sin.

• josse82
    LillaG skrev 2007-09-09 19:46:01 följande:
    Mitt charmtroll i sin nya molnoverall
    Åh, så fint litet charmtroll
  • mollan nu
    snigelina skrev 2007-09-09 18:50:50 följande:
    mollan nu skrev 2007-09-09 18:25:07 följande: Vad spelar det för roll om det är mudd eller resår?
    resåren är så stor att byxan faller ner över häl och fot på dottern. Vill kunna köpa 86 och använda redan nu trots att de är lite långa i benen.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • snigelina

mollan nu skrev 2007-09-09 20:07:51 följande:

resåren är så stor att byxan faller ner över häl och fot på dottern. Vill kunna köpa 86 och använda redan nu trots att de är lite långa i benen.
    Men sprätta upp och dra åt resåren då? Vi upplever inte det problemet.
  • LillaÄrtan

Jag tycker personligen att det är finare med mudd änn enbart resårband.. Önskar att de från strl 86 var som de på bebis sidan.. Med MUDD

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)