• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • SandraS

Hahaha. jag vann en molnoverall på tradera Blev lite dyrare men den var helt ny och jag får betala 33 kr extra men det är det värt

• Viran

ÅÅ vad jag har jagat velorubyxor i dag.. Fick tag på ett par lila men vill ha rosa och två par bruna oxå.. känns som att jag inte kommer att lyckas!!

• LillaÄrtan

Hoppas att mitt lindex fått in velourbrallor nurå!
    Imorgon ska jag in o kika.. Köpte lite MIX 3 tänkte jag.
    Imorgon börjar dottern dagis, spännande! Och bra med lite nya dagiskläder.. Annars använder hon mest jeans & sånt och det kan ju inte tänka mig vara SÅ praktiskt & skönt att ha på dagis.

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • Mollymajs

De har en äppeltröja som är av eko bommul jätte fin Det står inte på nätet att det är EKO men jag köpte den i butik och då stog det på en lapp att den va det. www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=652840&parentid=0&color=624528&NewView=true

Mollie skrev 2007-09-09 18:45:38 följande:
    Alla Lindex-lovers! Nu vill jag kolla med er, VAD finns det för kläder i Ekologiskt??? Har inte sett nått alls här i min stad, hittade idag på en vit/grön pyjamas i en annan ort... Men har det funnit/finns det mer kläder i eko??? Finns eko-kläderna på postorder?
  • Line80

oj va många moln overaller det finns på tradera nu.. å verkar alla vara i olika storlekar..

• Line80
    2007 Mamma skrev 2007-09-09 22:14:14 följande:
    Är det nån som vet om de bruna velour hängselbyxorna finns i Sthlms området?
    såg dom i Solna C för nån vecka sen
  • 2007 Mamma
    Line80 skrev 2007-09-09 22:17:46 följande:
    såg dom i Solna C för nån vecka sen
    Va?????????!!! Där har jag tom varit inne och frågat efter dom vid ett flertal tillfällen... Suck... nu är dom säkert slut
  • Mollymajs

Näe bara den o sån typ pyjamas eller heldress.

Mollie skrev 2007-09-09 23:04:08 följande:
    Mollymajs--->Jaha, vet du nått mer än den??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)