• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • cirkuspuman
    2007 Mamma skrev 2007-09-09 22:14:14 följande:
    Är det nån som vet om de bruna velour hängselbyxorna finns i Sthlms området?
    De finns i Barkarby oxå
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova nov-04 ♥ Noel feb-06 ♥ Nelly aug-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • bouncer

Nu blir jag väl strypt, men... H&M har ett par jättesöta bruna velour-hängselbyxor med Bambi på. Såg att ALLA ville ha brun velour...

• LillaÄrtan
    bouncer skrev 2007-09-10 00:40:59 följande:
    Nu blir jag väl strypt, men... H&M har ett par jättesöta bruna velour-hängselbyxor med Bambi på. Såg att ALLA ville ha brun velour...
    Bambi.   
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • bouncer

Jamen ursäkta då... Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag är så töntig att jag gillar Bambi.

• snigelina
    bouncer skrev 2007-09-10 00:53:31 följande:
    Jamen ursäkta då... Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag är så töntig att jag gillar Bambi.
    Du tycker Bambi är gullig - och talar om det - och andra tycker inte det, får inte vi också tala om det då?
  • solida

2007 mamma> De fanns i Vällingby i ganska många storlekar i torsdags.

Lilla Ärtan> Jeans är ju det allra bästa "dagisplagget"! Slitstarkare får man leta efter... Jag tänker tvärtom att när han ska börja i förskolan i januari då är det slut med velour och myspys. (är förskolepedagog så har sett ganska många såna fina kläder som blivit sönderrivna när barnen klättrar, springer och ramlar etc). Manchester är annars också väldigt bra.

• snigelina
    solida skrev 2007-09-10 07:23:58 följande:
    2007 mamma> De fanns i Vällingby i ganska många storlekar i torsdags. Lilla Ärtan> Jeans är ju det allra bästa "dagisplagget"! Slitstarkare får man leta efter... Jag tänker tvärtom att när han ska börja i förskolan i januari då är det slut med velour och myspys. (är förskolepedagog så har sett ganska många såna fina kläder som blivit sönderrivna när barnen klättrar, springer och ramlar etc). Manchester är annars också väldigt bra.
    Mina tjejer har alltid velourbyxor (nåja, nästan) på dagis och det funkar bra! Är det lite sämre väder har de överdragsbyxor på sig som skyddar
  • snigelina
    solida skrev 2007-09-10 07:23:58 följande:
    2007 mamma> De fanns i Vällingby i ganska många storlekar i torsdags. Lilla Ärtan> Jeans är ju det allra bästa "dagisplagget"! Slitstarkare får man leta efter... Jag tänker tvärtom att när han ska börja i förskolan i januari då är det slut med velour och myspys. (är förskolepedagog så har sett ganska många såna fina kläder som blivit sönderrivna när barnen klättrar, springer och ramlar etc). Manchester är annars också väldigt bra.
    Tillägg. Vi använder inte mycket jeans öht. Ok, 7-åringen vill ha jeans i skolan, men de andra vill hellre ha mjuka byxor vilket jag förstår. Att klättra, klänga och leka måste ju vara mycket lättare i byxor som inte sitter åt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)