• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Morty
    Buttelina skrev 2007-09-10 13:22:35 följande:
    här är mina inköp
    Åh vilka fina combos!!!
  • Thyran

Oj vad här skrivs. man hänger ju inte med. men nu har jag oxå tittat på molnoverallen (fanns alla stl. kvar) men jag tyckte det vita (molnen)på overallen såg solkigt ut... Valde den grå typ ulliga med bruna muddar och brun dragkedja. Vad velig man är, för nu funderar jag på om den luddar...någon som vet?? Vel, vel..

• Buttelina

men måste bara säga det att gitarrtröjan är liiiiiiten i storlek. har vanligtvis 92 till min dotter men denna är 104 Förvånad. har en jämförelse i mitt galleri mellan body strl 92 och tröjan i strl 104

• Morty
    Buttelina skrev 2007-09-10 13:42:52 följande:
    här är den, body strl 92 och tröjan är strl 104!
    OJ!!!
  • Gemelas

Nu har jag oxå köpt molnoverallen efter att bara ha hört talas om den i denna tråd. En snäll tjej på "mitt" Lindex lade undan 2st till mig eftersom jag har tvillingar . Åh, de är så fina o mysiga!!
    Har ni sett att det är många som säljer sina molnoveraller på tradera, mkt dyrare än butikspriset!!!

• adrenalin

lindex har verkligen en hel del jättefina kläder, men kvaliten är lite si sådär, tycker ni inte?

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • snigelina
    adrenalin skrev 2007-09-10 14:14:36 följande:
    lindex har verkligen en hel del jättefina kläder, men kvaliten är lite si sådär, tycker ni inte?
    Fast är man inte nöjd ska man reklamera. Plyschbyxorna, som vi handlar mest av, är vi jättenöjda med!
  • Viello
    adrenalin skrev 2007-09-10 14:14:36 följande:
    Kvalitéten är skit. Förr höll Bamse-kläderna betydligt längre och för fler tvättar. FIX-kläderna är fortfarande rätt bra.

Jag köpte ett par röda mjukisbyxor i helgen och när min femåring skulle knyta snöret i midjan så gick det sönder i tyget.

Är det lönt att reklamera?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)