• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • snigelina
    Viello skrev 2007-09-10 14:16:30 följande:
    Kvalitéten är skit. Förr höll Bamse-kläderna betydligt längre och för fler tvättar. FIX-kläderna är fortfarande rätt bra.Jag köpte ett par röda mjukisbyxor i helgen och när min femåring skulle knyta snöret i midjan så gick det sönder i tyget. Är det lönt att reklamera?
    Det är klart du ska reklamera. Om inte butikerna/tillverkarna får veta felen så tror de att plaggen håller bra!
  • tejp
    Viello skrev 2007-09-10 14:16:30 följande:
    Kvalitéten är skit. Förr höll Bamse-kläderna betydligt längre och för fler tvättar. FIX-kläderna är fortfarande rätt bra.Jag köpte ett par röda mjukisbyxor i helgen och när min femåring skulle knyta snöret i midjan så gick det sönder i tyget. Är det lönt att reklamera?
    Jag skulle absolut reklamera, annars vet dom ju inte att det är dålig kvalité. och inte vill man heller betala för sånt som går sönder med en gång.
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • havre

HOJ!! Kan någon länka en sida av den där moln overallen som alla pratar om, vill med ha den, verkar såååå mysig. Eller har någon ett kort på den att lägga ut???

• lollypop
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Alexa
    havre skrev 2007-09-10 14:19:33 följande:
    HOJ!! Kan någon länka en sida av den där moln overallen som alla pratar om, vill med ha den, verkar såååå mysig. Eller har någon ett kort på den att lägga ut???
    Kika i trådstarten...
  • Viello
    snigelina skrev 2007-09-10 14:18:37 följande:
    Det är klart du ska reklamera. Om inte butikerna/tillverkarna får veta felen så tror de att plaggen håller bra!
    Jag får väl åka dit och visa upp dem. Det är ett jättestort hål.
  • Viello
    snigelina skrev 2007-09-10 14:18:37 följande:
    Det har du ju rätt i. Var så nöjd att jag äntligen hade hittat ett par knallröda mjukisar till femåringen.
  • adrenalin
    snigelina skrev 2007-09-10 14:15:42 följande:
    Fast är man inte nöjd ska man reklamera. Plyschbyxorna, som vi handlar mest av, är vi jättenöjda med!
    fast man kan väl inte reklamera ifall de blir urtvättade snabbt?
    Vissa plagg håller färgen bra, tex de nya retroplaggen, medan andra blir dassiga nästan direkt.
    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • astrid33
    adrenalin skrev 2007-09-10 14:30:54 följande:
    fast man kan väl inte reklamera ifall de blir urtvättade snabbt? Vissa plagg håller färgen bra, tex de nya retroplaggen, medan andra blir dassiga nästan direkt.
    Håller med!
    Stolt Mamma till Anton och Olle!
  • ZandraDee

Hur e molnoverallen i strl?

Min son är snart 3mån o undrar vilken strl jag ska ta?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)