För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Men varför får VISSA rabattkupong för?? Jag drar ALLTID mitt clubkort ju... Och handlar, det gör jag absolut..
Fick ett mail nu med en rabattkupong på 10%... Men jag vill ju oxå ha 25%...
Men varför får VISSA rabattkupong för?? Jag drar ALLTID mitt clubkort ju... Och handlar, det gör jag absolut..
Fick ett mail nu med en rabattkupong på 10%... Men jag vill ju oxå ha 25%...
http://www.lindex.se/SE/Products/ImageZoom.aspx?prodid=688072&color=477360&file=ProductImages/S0000005904222_F_W40_070913111232.jpg
É inte den ganska fin?? Vet inte vad minsta dottern skall ha som vinterjacka... Köpte en alldeles för stor på Po.p som hon nu badar i...
Idag fick jag min 25% rabattkupong... Och 50:- på valfri damjacka.. Igår fick jag 10% på mailen.. Fast den gällde även i butik stod det..
Vad mycket fina bilder i bildtråden.. Allra roligast är det ju att se barnen i kläderna, eftersom det blir väääldigt många upprepningar med kläder som ligger på ett golv... Lite tråkigt om ni frågar mig..
Så fram med kameran när kidsen är påklädda och kasta in dom i bildtråden...
Men nu vad flera dagar sedan jag köpte nåt på Lindex ju... Börjar få abstinens..
Har ju fortfarande inte utnyttjat min 25% kupong... Nåt tips på vad jag skall handla?? Är DÖSUGEN på shopping... Men tycker redan jag har allt från Lindex..
Fast den där Kik Kid kopian kanske man skulle inhandla... Var det någon som visste priset på den?? (upprepar säkert frågan, sorry isf)