• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollymajs

Tack för hjälpen. Ni andra med. Hade svårt o se på våran skärm va det va.

josse82 skrev 2007-09-10 17:31:41 följande:
    Den är brun och rosa
  • josse82
    Mollymajs skrev 2007-09-10 17:45:55 följande:
    Tack för hjälpen. Ni andra med. Hade svårt o se på våran skärm va det va.
    Ja, tyvärr är det ganska svårt med vissa kläder... Tur att denna tråd finns så man kan få svar på sina funderingar
  • Alexa
    KRAM skrev 2007-09-10 17:20:01 följande:
    Jag frågade Lindexpersonalen vilka färger som skulle komma i velourbyxor och då gick hon och kikade i pärmen och sa sedan att det BARA var svart och lila!!! De andra färgerna är det också ta 3 betala för 2? Finns det någon som har sett eller köpt typ röda, gröna eller är det hörsegen?
    Jag såg röda velourisar idag... Men dom var mer hallonröda än röda... Gillade dom lila bättre...
  • Alexa

Och dom ingick i tag 3 bet 2... Det var ju det jag skulle skriva oxå..

• Lokatt

Hej, lindadjo Är du här med

Jag hann aldrig ner till Lindex i dag

Har tänkt på det där vi skrev tidigare i tråden.. om att man borde höra av sig till Lindex med önskemål om att hela sortimentet borde finnas på webbshopen. Någon som vet vart man vänder sig? om det fanns en mail adress eller så man kunde lämmna önskemål på och vi alla här mailade så kanske det skulle starta någon ide hos dom?!

• Ellien

Jag var också iväg idag för att köpa lite ur "ta3 betala för 2"-sortimentet, men precis som Helle skrev så var det väldigt utgallrat. Det fanns inte ett enda plagg kvar i storlek 86. Velourbyxor fanns det överhuvudtaget inga alls kvar.

Har de missbedömt efterfrågan helt eller??? Det är ju inte sååå länge sen som kläderna kom ut i butik...

Helle skrev 2007-09-10 17:16:23 följande:
    Var in idag för att kolla efter velour-byxorna. För det första, varför hänger de på tjejavdelningen. De fungerar ju lika bra till killar. För det andra, här har vi två Lindex och det var precis utrakat. Fanns ett par byxor i stora storlekar och så hade jag turen att få tag i ett par svarta 86 till sonen, men inga bruna Att ta 3 för 2 var inte att tänka på. Får väl kika igen men det lät inte som det skulle komma in fler.
  • maggan75

Jag har mailat och fått svar   se inlägg 1203

har mailat igen och frågat om velour byxorna VILL HA

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • Lokatt

maggan: där ser man det skrivs så snabbt i denna tråden att man lätt missar lite
    Men vad tror ni.. om de blev bombarderade med önskemål om mer i sortimentet, skulle de kanske tänka efter lite?

• maggan75
    Lokatt skrev 2007-09-10 18:02:51 följande:
    maggan: där ser man det skrivs så snabbt i denna tråden att man lätt missar lite Men vad tror ni.. om de blev bombarderade med önskemål om mer i sortimentet, skulle de kanske tänka efter lite?
    Japp... skrev till dem nyss att jag ville ha velourisarna på hemsidan   Maila du oxå    Det är nog bara bra ...
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • snigelina
    KRAM skrev 2007-09-10 17:20:01 följande:
    Jag frågade Lindexpersonalen vilka färger som skulle komma i velourbyxor och då gick hon och kikade i pärmen och sa sedan att det BARA var svart och lila!!! De andra färgerna är det också ta 3 betala för 2? Finns det någon som har sett eller köpt typ röda, gröna eller är det hörsegen?
    Som jag skrivit tidigare idag så köpte jag röda idag. De är hallonröda. Har läst på annat forum att någon köpt gröna (typ buteljgröna) och någon har även där skrivit att den köpt blåa, men det har ingen annan sett nånstans så jag tvivlar Randiga var det expediten som pratade om, så det har jag ingen aning om ifall det finns eller ej. Har inte tid att åka ner nu, så ni får vänta tills imorgon med min rapport.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)