• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Anna2barn skrev 2007-10-16 18:06:49 följande:
    Vad har ni för tips på vad man kan köpa nu när man har rabatten???
    Kolla i bildtråden, där kan du nog få inspiration!
  • solida
    Line80 skrev 2007-10-16 20:03:05 följande:
    jag med å inte nog med det en inbjudan på klubbkväll till PoP å så 3 paket från olika ställen. Så det va bara rolig post idag
    [/citat]

Jag vill också ha klubbkväll på POP... (aldrig är man nöjd )
    Anna2barn skrev 2007-10-16 19:37:41 följande:
    [citat]
    Var det länge sen ni köpte velourhängselbyxorna? Finns de att köpa på deras hemsida?
    Tror inte de har funnits på hemsidan öht. Finns kvar i vissa butiker, men det är väldigt urplockat tydligen.
  • solida
    charmmiss skrev 2007-10-16 22:55:49 följande:
    det är den lilla broschyren med barn i. på ena sidan är det en liten kille med de bruna molnbodyn o på den andra är det en liten tjej som blir buren och har tunikan på sig med bruna tajts.
    Har du kanske ett mindre barn? Jag tror de delar ut olika broschyrer efter ålder... Vore kul att se de kläderna! Jag fick den med större barn i, den var inte så kul tycker jag...
  • solida
    lollypop skrev 2007-10-18 13:06:22 följande:
    Lite Moloinspirerad
    Ja, jag tyckte också det var att ta i i underkant...
  • solida

Åh jag önskar att jag kunde sy... Skulle ju vilja ha den bruna djurtunikan som tröja ju...

Kanske kommer som tröja också, man vet ju aldrig. Men det mesta fint som har kommit nu i höst har ju endast kommit i en "sort", antingen body, tröja eller tunika. Så antagligen inte...

nu är det mindre än en vecka kvar tills jag får gå och shoppa!!!!

• solida

mollan nu skrev 2007-10-23 13:18:03 följande:

Ni som letar djurtunikor i sthlm: Lindex i Sundbyberg hade massor kvar! Både bruna och gröna. De hade även äppeltröjor, molnbodys, hundbodys, velourbyxor i alla färger och massa annat som tagit slut direkt i andra butiker. Fanns även en hel del rea där!
    Åh, härligt! Jag ska till Suyndbyberg och luncha med en kompis på fredag, då ska jag passa på att kila in på lindex!
  • solida

Maj bebis 07 skrev 2007-10-23 22:03:57 följande:

buhuuuuäääääjag har shoppingförbud snyft snyftoch den här månaden strular försäkringskassan för mig så jag kommer inte kunna handla nåt på åååååår å daaaar *gråter*vad ska man göra när man vet att gobitarna på lindex försvinner i ett nafs!?
    Min shoppingfria månad är snart slut! jiiiihooooo!! På fredag får jag shoppa igen! Inte en enda grej, klädesplagg eller annat har jag köpt sen den 14 september.
    Så det går. Klart jobbigt, men det är ok efter nån vecka. Även om det kliar i fingrarna ganska ofta... Särskilt när man är inne här i tråden och ser alla fina saker komma och gå...
    Men var stark! Kämpa på!
  • solida

Jag har använt mina (sonens ) svarta plyschbyxor, de från t3b2 från 86 och uppåt, en gång och tvättat en gång efter tvättreglerna.
    Nu när han skulle ha dem idag så har det gått hål i sömmen! Dessutom är resåren helt vrängd och skruvad i midjan. Detta känns ju inte ok. Borde man väl också kunna reklamera?? Har nån annan haft liknande med dessa byxor? Vill ju inte byta till ett par andra likadana om det är samma på alla...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)