• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Åsa1982 skrev 2007-11-08 10:39:00 följande:
    Mockasinerna finns på Avenyn i GBG...Så det får bli en sväng in dit efter babysimmet idag!
    Åååh... Har du ringt runt eller???
  • Alexa

Hemkommen från Lindex men UTAN molnmockisar.. Frågade efter dom.. Så hon gick ut på lagret och tittade.. Visst fanns dom där men dom var inte lagerförda.. Så jag skulle komma tebax NÄSTA VECKA!!!

Aldrig!! Jag åker till det andra Lindex som oxå finns i närheten där personalen är helt underbar...

Men, jag fick tag i den übersnygga skjortan som sonen skall ha på jul och nyår...

• Alexa
    Majalaja skrev 2007-11-08 16:28:20 följande:
    Halloj, nu har jag kommit tillbaka från Lindex med ett par bruna mockasiner! Fanns massor här upp till stl 24-25.Kan meddela att det på flickavdelningen även finns söta molnstrumpor upp till storlek 39!! Tyvärr är jag storfotad och kan nog inte ha 37-39, som den största storleken var. Men jag vill gärna tipsa om även vuxna vill ha! Fanns i rött med vita moln och i svart med vita/silvriga moln!
    Strumpor med moln... *vill ha* Jag är totalt molntokig alltså... Blir Lindex imorgon oxå..
  • Alexa
    jollydolly skrev 2007-11-09 08:13:38 följande:
    Får man fråga vad dessa mockasiner kostar??? Från vilken ålder kan man använda dom?? Skostorlekar säger mig inget just nu när jag inte fått min lilla bebbe än. Har inte lärt mig än...
    Tror dom kostar 69,50:-. Oftast börjar man använda mockasiner när dom börjar gå runt 1 års ålder.. Jag har nog inte sett mindre storlekar än 19-21 på just mockasiner.. Lycka till med plutten..
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-11-09 08:44:35 följande:
    Mokasiner finns i storl 16-17-18 också!
    Jahaa.. Har jag missat..
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-11-09 08:53:08 följande:
    Jag köpte tex. Ugglemokisarna...De var i storl. 17/18
    Åååh... Ja, jag skall ha några st molnmockasiner iaf... Både till sonen och dottern.. Och kanske till framtida bebis..  
  • Alexa

Men molnmockisarna finn ju på hemsidan nu såg jag... Under pojk 86/122 resp. flick 86/122... Typ på näst sista sidan..

• Alexa
    Snorky skrev 2007-11-10 21:47:59 följande:
    Såg massa snygga gitarrtröjor i bildtråden. Jag saknar sonens så mkt!!! Reklamerade den gråa med många gitarrer på för att trycket blev alldeles sprucket o flagade efter bara ett par tvättar (enligt tvättrådet). Är det verkligen ingen annans tröja som blivit så?!? Min kompis son´s tröja blev också så vet jag, hon reklamerade o fick ny och den nya blev också så. Jag funderar på om det är nån idé att köpa en till o prova. Som sagt, saknar den ju!
    Vi använder gitarrtröjan sparsamt.. Han har ju en HEL DEL tröjor till.. Så jag har nog bara tvättat den 2 ggr... Sen skitar han inte ner sig särskilt mycket så han kan ofta ha samma tröja flera ggr innan den är smutsig..
  • Alexa

Det jag egentligen skulle skriva var ju att våra gittartröjor är fortfarande fina..

• Alexa
    LykkeLee skrev 2007-11-13 23:46:28 följande:
    Dom bruna velourbyxorna.. hur stora storlekar finns dom i ? Alltså inte midjebyxorna utan dom andra.
    Dom finns i strl 86-122 på tjejavd... Men dom har varit eftertraktade och är slut i många butiker.. Så skynda dig att leta.. I dom butikerna jag varit så har dom varit gömda bakom andra plagg... Så leta överallt..  
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)