-
det är för gulligt för pojkar vettu... det ska vara svarta med häftiga gitarrer!! Verkligen larvigt...Lokatt skrev 2007-09-25 22:20:22 följande:varför finns dom här bara i rosa?? Så fånigt! uggle grejorna finns ju lixom mest i brunt, och så inte dom här! Hade varit så fina! www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx...
-
asså allvarligt... det finns inte ett endaste snyggt plagg på pojk 86-122 på hemsidan... kanske några byxor, men det har vi så det räcker. O allt snyggt på tjej har vi köpt
De är så sega på hemsidan... allt kommer upp typ en månad efter det kommit i butik!
-
du får kolla i bildtråden... länk finns i tsjollydolly skrev 2007-09-26 08:32:04 följande:Ledsen om jag krånglar men kan ngn länka en bild till den där velourdressen... kopian av Kik Kid???
-
Nu har jag tvättat stjärnlånkisarna både de stora o de från baby och de blev inte färgade alls på stjärnorna! Jag var rädd att de skulle färga eftersom de gjort det för andra så körde de ensamma i maskin, men de ser ut som innan!
I fortsättningen tvättar jag de i ljusa tvätten.
-
jo, jag läste här om dagen att det var nån som reklamerat stjärnlånkisarna pga att de färgat... fast det kanske beror på hur man tvättar!philmKarin skrev 2007-09-26 09:16:02 följande:Tror att det är de röda tröjorna/bodysarna som färgat mest. Hade inget problem med mina blå stjärnkläder heller.Åhhå Kikkid-kopia var ju underbar - jag måste ha!!! Fast varför kan man inte ha den på en 1-åring . Får väl köpa en liten också "just in case"
-
som sagt... varken mina röda eller blåa har färgat. Tvättade med ljus tvätt i 60 grader.Tina83 skrev 2007-09-26 20:12:59 följande:tänkte bara höra om det är fler är jag som lämnar tillbaka stjärnkläderna från Lindex? mina färgade av sig, så jag lämnade tillbaka..
-
Va? skämtar du... mina grabbar har en hel del rosa kläder o prylar. Jag har inga problem alls med det. Men sen är det ju som du säger, vad man tycker är snyggt. Jag liksom du gillade inte just de rosa. Men det är så typiskt alla "normer" att man ser ju rakt igenom kläderna vad de tänkt sig det till för kön när det gäller kläder på hm, lindex, kappahl etc. Killsakerna är tuffa o häftiga. Tjejsakerna är gulliga o söta. TRÅKIGT! Men som sagt, jag har inget problem att köpa det "tjejiga" till mina pojkar. Tvärtom... vet inte när jag köpte ett klädesplagg på Lindex senast från "pojk" till min stora grabb... från höstkollektionen har det bara varit från "tjej".Lokatt skrev 2007-09-28 13:49:16 följande:Varför kan ni inte köpa rosa till grabben?
-
hehe... jag måste också matcha allt. Tycker det är fruktansvärt fult med helt omatchande kläder. O de lär skratta på sonens dagis åt hans strumpmatchning också!! De måste matcha till antingen tröjan eller byxorna så är det bara. Skitfult annars ju!
-
okej... då förstår jag...Lokatt skrev 2007-09-29 19:02:10 följande:Nej, nej. det var inte jag som skrev den meningen (varför kan ni inte köpa rosa till grabben). Jag gjorde som jag skrev ett dåligt försök att citera. Jag klistrade in ur en diskution som var i tisdags. där jag svarade på just den frågan. Sedan lärde jag mig att jag inte behövde klistra in för att citera flera, det funkade visst med att trycka på knappen för många citat i samma ruta även utan pluss.
Jag tyckte det lät lite konstigt
-
emmisvirre skrev 2007-09-29 18:56:39 följande:Min bild har visst försvunnit i bildtråden.Vet någon varför det blir så?ja, bilden måste finnas i galleriet för att synas... alternativt ligga någonstans på internet... fast det sistnämnda tycker inte fl om för det tar för mkt serverkapacitet.lollypop skrev 2007-09-29 19:59:20 följande:Om du tar bort eller flyttar bilden i galleriet, så försvinner den från tråden!