• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

philmKarin skrev 2007-09-30 22:57:12 följande:
    Jag tror att det inte finns lika många 92:or som andra storlekar... samma sak måste det vara med storlek 86 på tröjor - ALLTID SLUT .
    jag tycker alltid 92 o 98 är slut! Alltid det jag ska ha iaf! Hoho!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    LillaÄrtan skrev 2007-09-30 22:59:36 följande:
    Måste ta & plocka fram kläder inför morgodagen då dotter ska poå dagis.Åh alltid lika jobbigt, vet ju aldrig vad jags ka välja
    haha... känner igen det där... fast de har hur mkt som helst, så tycker man inte det finns någonting att sätta på de... antagligen har man för mkt att välja på!
  • Snorky
    milimina skrev 2007-10-01 08:07:10 följande:
    snorky,var ligger willys? jag vill haaaaa katvignappar

Västhaga o Marieberg

aha... såg nu att du redan fått vägbeskrivning! Då får du shoppa ordentligt! Jag har 6 paket hemma!

gosmamman skrev 2007-10-01 10:42:24 följande:
    *suck å pust* . Jag vill också ha katvig nappar men dom finns inte på vårat willys, ica maxi eller coop forum .Jag vill inte köpa på nätet för dom tar typ 70-80 spänn och det tycker jag e fööör dyrt.Vart bor ni som köpt katvignappar i matbutiker?? så jag vet om jag har vägarna förbi där??
    Örebro o sen vet jag att Växjö har
  • Snorky
    Alexa skrev 2007-10-01 16:25:58 följande:
    Jag vill ju oxå ha molnbodyn.. Nån som sett den i Gbg-trakten..???Hur var det nu med att byta grejer som fortfarande har lapp på sig men inte har något kvitto...??? Gick det?? har fått en exakt likadan body som jag redan har... Tänkte att jag kunde byta den till en med moln ist...
    det går utmärkt! jag har bytt massor!
  • Snorky

är det bara jag som inte gillar molnbodyn någe speciellt??
    tycker det är skönt eftersom lillkillen har sååå mkt kläder nu

• Snorky
    milimina skrev 2007-10-01 19:57:23 följande:
    snorky,jag köpte fem förpackningar tyvärr fanns inte den bruna med silikonnapp men jag får väl truga tills han tar den med latex då den var så fin att jag vägrade lämna kvar den! äntligen lite roliga nappar istället för de trista fula samma gamla de har på ica o coop!
    ja, det är bäst att passa på
    Mio har silikon o Neo har latex.. på nåt vis måste vi ju skilja på napparna Nä, men Neo biter sönder silikonen så det funkar inte längre. Jo, de är ju lite roligare än MAM´s gamla vanliga. Annars gillar jag Esskas "happy"... de är lite roligare o ändå platt napp som MAM.
  • Snorky
    3 barns mor skrev 2007-10-01 20:56:59 följande:
    nån som vet om man får byta på kappahl utan kvitto lappen är kvar men en del är bort rivet där priset ska stå.
    ja, det ska man få göra. Det har varit uppe i tidningen här då folk blivit nekade just på kappahl o enbart fått byta storlek på plagget, men då gick nån chef in o svarade att man ska få byta till vad som helst i sortimentet.
  • Snorky
    Maria1984 skrev 2007-10-02 00:27:13 följande:
    bara för att dom har blivit uppköpta behöver väll kläderna inte bli annorlunda?
    nä, precis... jag tror inte det kommer märkas nån större skillnad. Om Kappahl skulle köpt upp Lindex inte fasen hade de sålt samma slags kläder i Lindex o Kappahl heller.
  • Snorky
    havre skrev 2007-10-02 08:28:08 följande:
    Hej alla !!!!Har nu följt denna tröd ett tag och plivit taggad på dessa kläder, dock bor jag i en liten vacker håla och har ju ej en aning om dessa Katvig nappar.Kan man få ett par ex i bild tråden kanske????Skulle sitta fint det, suck, vi har endast en liten ica här men får hålla ut tills vi kommer till Gävle (ica maxi)någon dag, har ca 6 mil dit, Tack på förhand// Vera
    katvignapparna har funnits i klädbutiker etc sen i våras och sen i somras kom de i matvarutbutiker. Jag köpte katvig på willys första gången i början på juli. Jag slänger in en bild i bildtråden på 4 olika paket, har ändå den bilden i mitt galleri redan så!
  • Snorky
    Tina83 skrev 2007-10-02 12:25:22 följande:
    VARFÖR tar vissa Lindex bara in den rosa molnbodyn???jag vill också köpa en, men den bruna!
    den bruna kanske kommer senare? sällan allt kommer på en gång tycker jag... Var samma sak här med molobodyn... då kom först bara den med rosa, sen kom den lila senare.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)