• Mstery

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

bara för att dom har blivit uppköpta behöver väll kläderna inte bli annorlunda?

• Mstery

mailade lindex om vart molnbodyn fanns
     svaret jag fick:

Hej och tack för ditt mail!

Tyvärr så är den slut i brunt. Däremot så kommer den komma in i rosa i november

• Mstery

mm lindex kundtjänst verkar inte vara så bra.. mailade dom förut om var moln overallen fanns o skrev mitt postnummer. då skrev dom tillbaka att jag ska skriva i vilka affärer jag vill veta om den finns. skrev några nära mig. får svar tillbaka att den inte finns där men att jag kan kolla i  "x" och  "x" och  "x" affären..  (bor i sthlm) .. det kunde dom väll skrivit från början liksom!

dom kan ju knappast förväxlad den med molnoverallen, såvida den inte ska komma in i rosa i november? =S

• Mstery
    Snorky skrev 2007-10-02 17:49:37 följande:
    molnoverallen SKA komma i rosa.... det har de sagt länge
    men dåså .. får väll bifoga en bild på bodyn åt henne i nästa mail
  • Mstery
    annie dark skrev 2007-10-02 22:14:00 följande:
    Pratade med alla Lindex i Uppsala idag (4 st) och ingen av dem hade fått in molnbodysarna. En tjej sa att man kunde ringa kundtjänst så kan de skicka till ngn av butikerna, ngn som vet ngt om det?De finns ju inte ens på sidan.Vill ha!!!!!!!!!!!!!!De skulle göra om lite på baby näst nästa vecka så då kanske de kommer in men de lär väl gå åt.
    jag har försökt ringa lindex 2 dagar i rad nu men det har inte gått. dom verkar bara svara på mail
  • Mstery
    AsfaltsBlomma skrev 2007-10-03 11:26:47 följande:
    5928880!
    ringde globen och fick numret av dom men dom har ju bara den rosa. på lindex hemsida har dom andra bodys i tag 3 betala för 2 och där har samma motiv fast olika färgen samma artikelnummer. men det har tydligen inte dom här då? =S  numret jag fick var 5960300.  tack för svaret iaf! får maila lindex igen.

jag är verkligen seriös med att få tag på en molnbody
  • Mstery

svar från lindex

Hej igen!

Moln bodyn kommer inte över huvud taget till vällingby eller jakobsberg. I Barkaby och Odenplan var den slut.
    Butiker där du ska kunna få tag på den i 62 och 68 är Gallerian, Sergels torg, Kista, Skäeholmen och Solna.
    Storlek 92 ska finnas i Gallerian, Sergels torg, Skärholmen eller Solna.
    De är på ingång igen runt v 44 eller 45.
    Hoppas du får tag på den.
    Dom som den finns i har typ inte packat upp den än..hon i solna sa att den antagligen kommit med dagens pall o skulle packas upp imorn. min kompis ringde till barkarby (fast hon skrev att den var slut där) och dom hade visst dom på lagret! så nu har vi lagt undan
  • Mstery

solida

dunno..men hon skrev ju att den var slut i barkarby med så man vet ju aldrig. tycker du att lindex i vby är bra?? jag tycker dom är så sega med allt.. molnoverallen fick dom väll aldrig in heller (eller så hängde jag inte med i svängarna där bara) men om dom inte fick overallen kanske dom inte får bodyn heller

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)