Inlägg från: Aprilia |Visa alla inlägg
  • Aprilia

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

solidas pojke

• Aprilia

näää finns ingen annan tråd........såklart därför ingen reagerat på ditt inlägg

• Aprilia

Just ja, jag köpte här om dagen ett par jättefina gubbrutiga rosa/bruna fodrade byxor med mudd i midjan och i bensluten i strl 74.......såååå fina var de bara!!! 129kr

• Aprilia
    Selmas skrev 2007-09-08 08:33:26 följande:
    Sådana hade de i vintras oxå & min tös då 20 månader fick de i stl 74 i julklapp! de sitter perfekt på henne nu så jag slapp köpa nya! Kul med lång användningstid iofs men nu är hon snart 19 månader ju... Lång & smal fis jag har eller så var de enorma i stl då?!
    OJ min tjej är 5 mån och de sitter jättefint nu storlek 74 Men o andra sidan gör det ju inget om de är liiite för långa när barnen sitter i vagn.

Men visst var det nåt tryck på byxorna som såldes i vintras???? De här är helt utan tryck.
  • Aprilia

Det diskuteras ju mest kläder här, vilket är förståeligt

Jag har läst att Lindex har blivit uppköpta av Kappahl, men vet inte om de tackat ja ännu eller hur det var.......

FYY tänk om det blir kappahls kläder där, jag som inte ens går in i en sån affär längre då alla kläder från 86 är så könsinriktade, glitter rosa, små katter med prinsesskronor mm usch

• Aprilia
    Mollymajs skrev 2007-09-08 09:37:40 följande:
    Dom rutika byxorna fick min tjej oxå igår fast från bebisavdelningen i stl 80 satt så himla bra på Tom sambon tyckte det va ett bra han brukar annars mest sucka www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Ja dom fick min bebis med, så fina.........synd att inte de från strl 86 ser likadana ut....vill ju ha till stora tjejen med *suck*
  • Aprilia
    Tildamamman skrev 2007-09-08 09:53:11 följande:
    Som det är nu har Kappahl gett ett erbjudande till Lindex. Lindex i sin tur har gett aktieägarna bra utdelning på aktierna för att dessa inte ska välja att acceptera Kappahls bud. Så än är inget klart om jag nu förstått saken rätt. Är ingen börshaj
    Ja just ja......Det stämmer!!
  • Aprilia
    maggan75 skrev 2007-09-08 12:27:25 följande:
    Lindex har tackat nej till det erbjudandet
    Åh så bra
  • Aprilia

Kan inte någon bara starta en separat bildtråd, så kan TS länka till den i trådstarten??

Idag var det kallt ute så lilltjejen fick ha ny overall + mössa

• Aprilia
    lillronya skrev 2007-09-15 22:56:49 följande:
    Ni som är på Lindex betydligt oftare än bonnen här. KAn inte ni hojta till om det dyker upp nån rosa molnoverall. Då måste nämligen bonden ta sej till stan.
    vaddå ska det komma en till i rosa?
  • Aprilia
    philmKarin skrev 2007-09-17 08:46:41 följande:
    fast jag (skeptiker) tror att kundtjänst menade en overall i liknande material fast rosa = den rosa fleeceoverallen som redan finns
    Tror jag med, det är ju exakt samma overall i modellen......dragkedja nertill o knappar längst upp, och samma foder invändigt!
  • Aprilia
    mama77 skrev 2007-11-08 15:40:55 följande:
    massa molnmockisar i stockholm i butiken under gallerian. Fanns rosa/bruna från storlek 22 å blå/gröna på baby. Hittade även de bruna molnbodysarna där. Å så reade de alla stjärnkläder
    från strl 20 fanns det här fast det var dubbelstorlekar, köpte 20-21
  • Aprilia

Nej inte fin alls. Nä min bebis behöver vinteroverall. Det kan bli riktigt kallt. Men grejen är ju den att fleeceoverallerna kommer ju alltid sensommar/höst......även på lindex....kan syftet vara att den bruna såldes slut på en gång...och så gör de ett försök (läs misslyckat haha) att sälja ännu fler?

• Aprilia
    FrogLeg skrev 2007-11-15 22:04:32 följande:
    Dom kanske hade blivit lovade en tidigare leverans?
    Ja så kan det vara för kläderna sys ju i Thailand
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)