Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

tjejk instämmer, jag har många ggr önskat att newborn fanns ända upp till 80 Fundersam
    Mamma till 2 underbara töser maj-03 och okt-06 och älskar retro kläder på dem
  • gosmamman

babyvelorisarna såg jag i hallonröd på vårat lindex igår

• gosmamman
    Tjollabolla vad snygga de brunrutiga hängselbyxorna var, dom har jag hekt missat när jag shoppat, dom vill jag gääärna ha!
  • gosmamman

Nu har även jag bidragit lite i bildtråden ;o)

• gosmamman
    Mamma J jag älskar också lindex kläder och tycker det är toppen att dom hakat på den danska trenden bland barnkläder. MEN dom kunde ju kopiera lite mindre, MOLO och mini rodoini o ESL.

men även fast jag blir irriterad så har jag handlat av dessa kopior så det säljer ju, dom tjänar nog multum på sitt kopierande. Lindex barnkläder har nog aldrig sålt såhär bra. 

Det lindex är jättebra på är sitt ta3 betala för 2 sortiment och massa fina unisexkläder.

Jag säger bara heja Lindex, låt er inspireras men kopiera lite mindre.
  • gosmamman

jag har inte heller sett snickisar i jeans, d e sååå gulligt. Vill också se bild om nån har.

• gosmamman
    asfaltsblomma var den undrebara velour heldressen nyinkommen?? har aldrig sett den förut. Fanns den i fler färgen? vad kostade den??
  • gosmamman

Älskar velour dressen och nu blev jag ju kär i molnbodyn också, sååå söt!!!

Måste nog ta en tur till mitt lindex o se om det kommit in nå mer fint nu Skrattande

Jag gillar också esska napparna, köpte ett pack med 1röd som ser ut som en flugsvamp och en vit som har en fyrklöver.

Min dotter var inte heller överförtjust i dom napparna men nu har hon accepterat dom

• gosmamman

*suck å pust* Fundersam. Jag vill också ha katvig nappar men dom finns inte på vårat willys, ica maxi eller coop forum Skrikandes.

Jag vill inte köpa på nätet för dom tar typ 70-80 spänn och det tycker jag e fööör dyrt.

Vart bor ni som köpt katvignappar i matbutiker?? så jag vet om jag har vägarna förbi där??

• gosmamman

jag tycker molnbodyn  är supersnygg MEN när alla älskar den så brukar jag ångra mig för jag tycker det e lite tråkigt när folk blir som tokiga, som tex över molnoverallen, snygg men trist när alla har samma.

jag köpte en vanlig marinblå fleecoverall istället och kostade på mig en lite annorlunda, dyrare mössa att ha till.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)