Inlägg från: josse82 |Visa alla inlägg
  • josse82

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tjollabolla skrev 2007-09-11 09:43:00 följande:
    Okej då frågar jag er Lindex experter! Jag blev medlem på Lindex i helgen och undrar om man kan handla på kortet och betala i slutet på månaden, eller om man först måste ansöka om det?
    Du måste ansöka om kredit först , ring och prata med dem så att de fixar ett lindex kort med kredit, istället för bara ett vanligt klubbkort
  • josse82
    ängeln83 skrev 2007-09-11 09:47:21 följande:
    Kan man fixa klubbkort på internet? Jag försökte för några dagar sen men dom ville bara att jag skulle fylla i en kredig gräns hela tiden, och det vill jag inte ha.
    Du ska kunna det, men det är bättre att ordna det nästa gång du handlar du får ju inte missa procenten som dras av som välkomsterbjudande Tror i och för sig att de brukar skicka hem rabatten så att du kan nyttja den senare om det är så att du ansöker via internet...
  • josse82
    rebmetpes skrev 2007-09-11 09:47:13 följande:
    det vanliga klubbkortet, får man rabatt på det? eller sånna rabattcheckar som tex coop och ica har?
    Om du är en aktiv kund så ska du få rabatterbjudande varje månad samt om du har kredit så är det även bonusgrundat... Erbjudanden brukar man få i form av kuponger, direkt i butik eller via sms men oftast är det kuponger!
  • josse82
    rebmetpes skrev 2007-09-11 10:04:19 följande:
    vad är välkomsterbjudandet?om man inte har kredit får man bonus ändå?eller rabattkuponger?
    Brukar vara 15% rabatt på ditt första köp då du ansöker i butik, man får inte bonus då man inte har kredit men därimot kuponger, dessa kuponger brukar komma mellan den 15-19 varje månad oma jag inte mins fel...
  • josse82
    lollypop skrev 2007-09-11 10:09:17 följande:
    Gårdagens inköp...
    Fin fint
  • josse82
    nannis84 skrev 2007-09-11 10:12:03 följande:
    Får ni kuponger varje månad?? inte jag.. hmm
    Hmmm, du bör få det om du är en aktiv kund och om du registrerar ditt kort varje gång du handlar... Ring kundtjänst vet att de haft lite problem förr med registrering och så...
  • josse82

Brukar alltid vara någon form av erbjudande som de skickar ut har jag för mig fast sen om det är just kupong eller direkt i butik kan jag inte svara på... Men absolut ring kundtjänst och se vad de säger jag kan ju ha fel

• josse82
    miniGrynet skrev 2007-09-11 10:20:06 följande:
    Det här fick Elise i present häromdagen, det enda som var ifrån Lindex i klädesväg. www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Kunde inte lägga in bilder direkt i tråden, fick bli länkar till Lindex istället.
    Vilken fin klänning!!! Tänk om jag hade en liten flicka oxå då skulle jag bli ruinerad, det finns ju sååå mkt fint...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)