• Peak

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lilllinda skrev 2007-11-14 11:34:18 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...de här strumpbyxorna köpte jag till min pojke häromdagen, fanns givetvis på flickavd längst in i en hörna nästan nere vid golvet. Tråkigt när man måste söka igenom hela butiken för att hitta något...
    de tittade jag på igår, men funderade på om det var "jobbigt" att ha spdana under byxor, bra ute men för varm inne?
    För tjejer är det ju lättare med strumpbyxor då de kan ha kjol/klänning...
    Eller?

Kan vi inte skriva ett litet upprop till Lindex då att vi konsumeneter vill ha EN avdelning och inte så mycket dystra kläder för pojkar osv?

Hittade en jättefin grå Fix-tröja igår på rean, men det var lite rynkade puffärmar på den - varför?? Fattar det inte! Så mycket tjejkläder måste tydligen ha extra detaljer!?
  • Peak
    syrra skrev 2007-11-14 12:09:07 följande:
    Jag började beklaga mig redan för 10 år sedan det har inte hänt någonting än.
    trist Men det kanske ligger mer i tiden nu - det skrivs ju om detta i tex vi föräldrar m.fl så det är lite hett nu, kanske bra att smida medan järnet är varmt!?
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-14 12:21:17 följande:
    det verkar inte finnas nåt logiskt system tyvärr vad man förstått i denna tråd. Jag handlar hur som helst mkt på Lindex, minst 3-4 plagg/mån... oftast mkt mer, o jag får kuponger varje månad i princip. + mail. Idag fick jag mail att de har 25% rabatt på bh:ar nu. 
    ja de verkar lite skumma med sina bonuscheckar, nästan lite hemliga?
  • Peak

tänk om detta kunde vara allt som stod i bildtråden:

"Det var meningen att man skulle lägga in sina fina bilder där och skriva från vilken avdelning plaggen kom, storlek samt pris."

Det vore perfekt, då behövdes inga andra komentarer!

• Peak
    snigelina skrev 2007-11-16 12:42:37 följande:
    19 kr kostar det.
    ja det var nån expeditionsavgift väl, för portot till butik var gratis.

Nu har jag också fått rabattkupongen
  • Peak
    annikandy skrev 2007-11-16 13:40:45 följande:
    åhh måste avreagera mej lite. köpte den silvriga kjolen på stora flick på rea, när jag provade den så var den nästan för liten..... gick till "mitt" lindex och ville byta storlek. men d fick jag minsann inte för dom hade inte rea på den. isf var jag tvungen att betala mellanskillnaden. Hon släppte minsann inte iväg en sån fin kjol för så lite pengar sa hon till mej. Gud så sur jag blev, hon kunde väl prismärkt om min kjol till ordinarie pris isåfall. dålig service tycker jag. Varför ska sånna otrevliga människor jobba på mitt lindex har knappt lust att gå dit juh. åhhh nu får väl dottern använda den så hon hinner innan den blir för liten.

va så får de inte göra!! Hade du kvitto med dig också? Och vad spelar det för roll om du ville byta storlek? Fattar inte!

astrid33 skrev 2007-11-16 13:56:28 följande:
    Visste ni att det fanns snigelbody lika som tröjorna fast i body?Min lillasyster ringde från Lindex i Gävle och sa att det fanns såna där, köp skrek jag nästanHängde till och med på killavdelningenOch upp till 86.
    åh gör det - den skulle nog jag också vilja ha!!
  • Peak

fattar inte hur jag ska få ihop edt här, mitt Lindex har ju inte allt jag vill ha (och inte ens på hemsidan finns rätt storlekar) Vill ha snigelbodyn, men den verkar inte finnas hos oss och ballongbyxorna är fina, men inga tröjor/bodysar till? Det skulle jag vilja ha kanske...
    Snigeltröjan finns bara i stora storlekar...
    Ah blir galen på dem

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)