• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

74 sitter bra nu, men han kanske skulle behöva en 80 ändå. TYckte den var lite trång i benen, eller fotöppningen... Men bevisligen går den att både krypa och stå i, se mitt galleri:

www.familjeliv.se/krypin/solida/galleri.php

• solida

lollypop> Han är 8 mån, 72,5 cm och 9 kg. Så han är ju ganska stor... ÅH vad svårt! Ska jag försöka få tag på en i 80 och byta? Men det verkar ju vara strykande åtgång, då måste jag ta mig till nån annan lindex än den här hemma IDAG. Vad tyckte du var skillnaden mellan 74 och 80?

• solida

Det blir nog bra méd 68an, första tiden (hösten) kommer han väl ändå mest använda den som åkpåse, och då spelar det ju ingen roll vart fötterna är. Sen under vinter/våren så växer han i den och kan sitta med den i vagnen!

• solida

lollypop> Ja visst är han? Jo den håller ju ett tag till, men det är ju i okt-nov jag tänkte att han skulle ha den... Men det kanske går bra det också.
    Såg fleeceset idag också, som de inte hade packat upp än. Från stl 86. Helbruna och helgråa (tror jag). Det ska jag köpa tills när han börjar på förskolan i januari, så himla bra att ha under. Ett litet tips!

• solida

Line80> det var jag! Det kostade nog 199 tror jag... Eller nu kanske jag blandar ihop det. Men det var iallafall både byxor och tröja och det verkade jättebra!

• solida

siciliana> Då kanske det blir du och jag som får byta... Jag ska ta mig till nåt annat lindex senare och se om de har den i 80 där.

• solida

Sammet> Jag såg en JÄTTEFIN bodysuit i ekobomull idag, jag var på vippen att köpa den, men sen blev jag lite tveksam på om det var en pyjamas...? Jag vill ju inte att han ska gå i pyjamas hela dagarna...

• solida

Vilmas mamma> Jag vet inte om det var grodor, tror den var precis nyinkommen, den var knappt uppackad från lagret än. Men den var vit med några gröna grejer på, kan ha varit grodor... Och så hade den knappar högst upp i halsen.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)