milimina skrev 2007-10-10 08:45:27 följande:
ja det tror jag, att det handlar om identifikation. innan jag blev gravid önskade jag mej en tjej, jag visste ju inte hur pojkar funkade men så fort det blev ett plus på stickan så kände jag att det inte spelar nån som helst roll, och någon vecka senare "visste" jag att det var en pojke. då insåg jag att jag ju längtade efter just en liten pojke!
När jag väntade Neo var jag helt säker på att han var en pojke, o det var det. Medans med Mio var jag så säker på en tjej, men när UL visade pojke kunde jag inte riktigt tro på det förns han var ute. Gravciditeterna var ju helt olika o jag trodde så starkt på en tjej

Men tji fick jag.
Min "dröm" har alltid varit först en pojke o sen två tjejer... Annars är det väldigt blandat i vår släkt. Min mamma är 3 syskon, 2 flickor o en pojke. Min pappa är 4 syskon; pojke, flicka, pojke (dog dock som barn), pojke. Jag är 3 syskon; 2 flickor, en pojke. Min sambo är 3 syskon; pojke o 2 flickor. Svärmor är 2 syskon; flicka, pojke. Sen min sambos biologiska pappa vet jag inte så mkt om mer än han har en tvillingbror.
Så ska man se statistiskt på det så borde vi få en tjej nästa gång

Mitt hopp ligger ist på min syster som ska ha barn i maj o jag hoppas verkligen hon får en tjej så ska jag shoppa ihjäl mig åt henne