Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-11-19 21:45:40 följande:
    håller med om att dragkedjan är trög.. jag va tom inne å ville byta till en ny men alla va tröga.. men då fick jag tips om att gnida den med ett stearinljus och nu går den jätte lätt.Tycker inte att den är trång och min dotter är inte spinkig som lillebror.
    Hon provade den ikväll efter att ha proppat i sig 6-7 pannkakor, så det kanske var därför den satt trångt Jag testade med stearin och nu funkar dragkedjan mkt bättre, så vi behåller den.
  • snigelina
    xenaa skrev 2007-11-19 23:51:45 följande:
    i mon ska jag shoppa för mitt presentkort jag fick på min födelsedag HIHI. de lär bli nått till Leo ändå hehe.Mockasinerna vart super duper snygga. men tycker dom till tjejer är finare så de blir dom.finns dom gittar tröjorna än?
    De finns här iaf, fast jag ska reklamera vår idag och det är flera som gjort det. Trycket blir jättefult efter några tvättar!
  • snigelina

Jag har inte fått nån kupong, men var på stan idag och struntade totalt i att jag inte fått nån

Lämnade tillbaka en klänning och reklamerade gitarr-tröjan. Köpte fyra par tunna strumpbyxor, en vit tröja med silversömmar och ett par svarta finskor

• snigelina
    Snorky skrev 2007-11-20 15:24:49 följande:
    jag orkar inte... jag är med i nån grupp som heter effellare eller nåt sånt men jag är aldrig där. Bara familjeliv tar tillräckligt med tid tycker jag!
    Nämen, kan du inte kika in och säga hej hos oss iaf så jag får veta vem du är på Tradera på Effellare-gruppen alltså.
  • snigelina
    Snorky skrev 2007-11-20 15:27:43 följande:
    Vad är det för adress till mail-kupongen då??? Jag lämnade ut min sist, så nu vill jag ha en tillbaka!
    Exakt! Jag länkade också till min kupong. Så det så Har ju inte fått nån kupong alls :'(
  • snigelina

Jag ska till stan imorgon och nu har jag en 100 kr-kupong. Ska jag gå tillbaka med det jag handlade igår för att få en hundring tillbaka, eller är det pinsamt? Det är ju bara att lämna tillbaka och köpa igen, menar jag.. Generad 

• snigelina
    maggan75 skrev 2007-11-20 18:41:21 följande:
    De byxorna var ju jätte fina,  de hade inte fått dem på ett av mina lindex idag men jag har ju två till att kolla på Är det ngn som köpt pepparkaks klänningen i strl 86/92? Var det huckle till den eller är det bara till de större storlekarna ??
    Det såg ut att vara huckle med, den strl hör ju till "storflick".
  • snigelina
    philmKarin skrev 2007-11-20 19:08:33 följande:
    Jag gjorde det förut... Hade gjort det med HM-kläderna också om jag inte tog av lapparna iomed julfotograferingen . Det är ju så irriterande när man varit inne och köpt 3 klänningar och så dagen efter får man brev med kuponger och clubdagar et.c . Måste ha lite mer tålamod och få lite koll på när kupongerna kommer .Fick förresten min kupong på posten nu kl 18:00 . Antar att det är citymail som delar ut dom. Så nu vet jag att de delar ut tisdagkvällar men nu ska ju jag flytta nästa vecka så då hoppas jag på måndagsutdelningar .
    Har HM kommit med kuponger nu också?

Jag tror jag kommer köpa nåt mer på Lindex imorgon, så de får lite valuta för den där hundralappen ändå
  • snigelina
    philmKarin skrev 2007-11-20 19:25:59 följande:
    3 rabattkuponger från från HM: 20% på valfri vara t.o.m 28/1120% på all kosmetik 30/11 - 9/1250kr rabatt när du handlar barnkläder för minst 300kr (100kr rabatt vid köp för 600kr osv.) t.o.m 28/11... och så ska det vara klubbdag den 29 nov med 10% rabatt på allt som vanligt.
    Ah, tack så mycket! Vad bra! Inte för att jag tänkt åka till HM, men man vet ju aldrig :)
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2007-11-20 23:23:12 följande:
    Ja förmodligen. Hon är för tidigt född och har en brist i immunsystemet som gör att hon ständigt åker på nya infektioner = äter inte = växer inte. Fast nu har hon faktiskt gått upp ett helt kilo på en månad nu med hjälp av dropp och näringstillskott så nu går det i alla fall uppåt
    Du har mail!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)