• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Milla med killar skrev 2007-11-17 18:52:59 följande:
    Ni som köpte djurpyjamasen, tyckte ni att tröjan var lite mindre i storlekarna? Jag köpte samma storlek jag brukade men tyckte det.
    nej tvärtom så tyckte jag den va stor.. ni som sa att den va tajt så tyckte jag tvärtom den va jätte pösig och byxorna ramlade nästan av lilleman
  • Line80

är såå glad.. hittade allt jag ville ha på Stinsne idag betalade bara 124:- eftar jag använt kupong och tillgodokort å fick med mej en hel kasse hem med fina kläder

• Line80
    Line80 skrev 2007-11-17 20:45:57 följande:
    är såå glad.. hittade allt jag ville ha på Stinsne idag betalade bara 124:- eftar jag använt kupong och tillgodokort å fick med mej en hel kasse hem med fina kläder
    nu finns bilder i bildrtåden.
    Tråkigt nog så ville inte dottern ha molnmockisar men hon valde ett par andra fina med rosa hjärtan. jaja får skylla mej själv att hon va med å fick välja själv
  • Line80

såg förresten att det fanns ett jätte fint nattlinne som tillhörde pyamasen med djuren.. men den fanns tyvärr inte kvar i dotterns storlek.

• Line80
    Snorky skrev 2007-11-17 14:32:46 följande:
    jag har inte så mkt erfarenhet ännu. Köpte djurpyjamasen och den är i tajtare modell och kan nog mycket väl användas tidigare.
    vilken storlek tog du till Neo? jag tyckte den va jätte stor och inte alls så tajt.. tog 98/104. han hade mkt väl kunna ha strl mindre oxå.. ska tvätta den å hoppas att den blir lite mindre för byxorna ramlade nästan av.
  • Line80
    snigelina skrev 2007-11-17 21:35:36 följande:
    Men vad roligt! Våra tjejer vägrar pyjamas, så jag sörjde lite att jag inte kunde köpa den De bruna mockasinerna med hjärtan köpte vi tidigt i höstas ur reakorgen för 15,50! Fast jag tror de var felmärkta Köpte även ett par rosa med vit/brunt prickmönster. Ibland ska man ha tur tydligen..
    lollypop skrev 2007-11-17 21:53:14 följande:
    Ja, dom där hjärtemockasinerna har funnits i evigheter...Har också sett dom reade tidigare!!!
    Fru Indosaurie skrev 2007-11-17 21:38:33 följande:
    mockasinerna med hjärtan och dom med cirklar köpte vi i våras, eller möjligtvis somras..
    då hade jag väl bara otur då att vi inte fick några på rea hade inte sett dom alls tidigare men såg dom rosa med cirklar oxå men dottern va säker på sin sak, hon skulle ha de me hjärtan. kan inte fatta att jag inte kommit på mockasiner tidigare dom är såå bra i vår hala trappa.
  • Line80
    Snorky skrev 2007-11-17 22:06:29 följande:
    Neo har en i 98/104... en storlek mindre såg ju minimal ut... tänkte nästan köpa den åt lillebror, men blev inte så sen. Dock har jag inte provat den än då jag inte vet om han ska få den i julklapp eller inte. Jag tyckte den inte såg så stor ut iaf. Jag jämförde nu och den är ju lika stor som den röda stjärntröjan i stl 98, så jag kan inte kalla den stor iaf.
    visst hade Neo den blå fordons pyamasen från Polarn precis som Colin..? den e väldigt tight i modellen och så trodde jag även djur pyamasen skulle vara men den är väldigt pösig som sagt. Men återkom gärna när du prövat den som sagt så får jag höra din åsikt
  • Line80

min sambo bryr sej inte ett dugg i vad jag köper och hur mkt, bara han slipper. det ända han bryr sej om är att vi har pengar kvar till räkningar och mat.

• Line80
    snigelina skrev 2007-11-19 20:36:55 följande:
    Köpte silverkjolen idag till 5,5-åringen men OJ, så trång den är!  Hon är en smalis, men den sitter åt ordentligt om magen och dragkedjan är jättetrög, så den får vi lämna tillbaka Tråkigt på en så fin kjol..
    håller med om att dragkedjan är trög.. jag va tom inne å ville byta till en ny men alla va tröga.. men då fick jag tips om att gnida den med ett stearinljus och nu går den jätte lätt.
    Tycker inte att den är trång och min dotter är inte spinkig som lillebror.
  • Line80
    LillaÄrtan skrev 2007-11-20 19:55:21 följande:
    Nu tjejer är jag med igen!Haft ett litet uppehåll ifrån den här tråden då jag fått en till bebis men nu är jag tillbaka med massa shopping! Ikväll ska jag lägga ut lite nytt.. Ja, sedan 22/10 så har jag hunnit handla en HEL del Jag återkommer när ungarna somnat!
    nämen åh grattis!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)