Inlägg från: 2007 Mamma |Visa alla inlägg
  • 2007 Mamma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Någon som har tips på en grön mössa som matchar molnoverallen??

• 2007 Mamma
    gosmamman skrev 2007-10-03 19:15:25 följande:
    Hej alla lindex bitna. Om någon skulle se snuttefilten som min dotter har på bilden på just "ditt lindex" så skulle jag bli överlycklig om ni ville skriva det till mig här på FL.Min lilla minsting är sååå kär i sin snuttefilt och vi har haft 2 st men tappade bort den ena förra veckan och jag tycker det är så bra med 2 st när man behöver tvätta en osv.Så ser du den på ditt lindex, skriv en rad så ska jag kolla om jag har några kontakter i närheten.(ps köpte den för 1år sen men jag håller tummarna ändå DS)
    Jag tror att det fanns ngn liknande iaf på LINDEX i Arninge. Den va brun iaf men tittade inte så noga eftersom jag inte skulle ha nå´n.
  • 2007 Mamma
    Mstery skrev 2007-10-04 00:04:01 följande:
    Måste bara tipsa om dom här jag köpte på kappahl i brunt /turkos för 99kr
    Åååå.... dom där var så fina, såg dom häromdagen men tyvärr så fanns det ju bara små.
  • 2007 Mamma

Igår var jag på Lindex och reklamerade en spökpyjamas som det hade gått "maskor" i.... Jag hittade tyvärr inte kvittot men chansade iaf. Jag var inte på det Lindex där den var köpt och hon i kassan kände inte ens igen den och de hittade den inte ens i sitt datasystem med artikelnumret som står på tvättrådslappen. Hon frågade om jag mindes vad den kostade och så tog de tillbaka den och jag köpte en vitpyjamas med bruna ugglor istället som var 20kr billigare, så det blev ett rosaband oxå!
    Det kallar jag bra service!

• 2007 Mamma
    Line80 skrev 2007-10-04 09:53:03 följande:
    nej inga luddproblem har ajg haft med velourbyxorna.. (de på stora avd)men däremot har resåren i midjan korvat sej på ett par av dom, det gjorde den nästan direkt. ska man reklmaera sånt? det är omöjligt att vrida den rätt igen och det ser verkligen inte snyggt ut.
    Ja det skulle jag ha gjort, det kan ju inte va skönt heller!
  • 2007 Mamma

Lite info...
    Den bruna velour heldressen(62,68,74) & bruna moln-bodyn finns fortfarande kvar i Sumpan. De hade även tomtedressar & pepparkaksklänningar i strl 98 och uppåt för 39kr.
    De hade en massa rea-kläder, dock mest till flick/tjej.

• 2007 Mamma
    karma5 skrev 2007-11-06 20:26:03 följande:
    Ok, tack! Ofta brukar "lussekläderna" hänga tillsammans i alla storlekar så det kanske inte har kommit in i de större storlekarna än! Hoppas att de kommer att få in en papparkaksklänning för jag är så glad att dottern för en gång skull inte vill vara lucia
    På Lindex i Sundbyberg hade de jättesöta pepparkas-klänningar för 39kr, förra årets som reas ut. strl 98 och uppåt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)