Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Halloj!
    Alltså här skrivs det så mycket så man kan inte vara härifrån en dag. Då får man läsa massor med sidor för att komma ikapp.
    Tillbringade dagen igår med att shoppa. Äntligen!
    Hade fått en "25% på ett köp-kupong". Roligt!!
    Det blev en ulljacka till 13åriga tjejen.
    Rutig svart tunika, rosa leggings och rosa tröja till 7åringen.
    Givetvis lite stjärnor till lillkillen.
    På Lindex..
    Sen köpte jag de svarta stuprören på HM som någon tipsat om. Vit skjorta till. Barndop imorgon, så då måste han ju vara fin.
    Slutligen hittade jag en ursöt grå klänning och mönstrad tröja till 2åringen på Kappahl.
    Lovar att ta bilder senare!

• lillronya

I mitt galleri finns Emilio på bild i sina nya stjärnkläder som han fick i doppresent i lördags. Munkjackan var för varm att ha på idag, men resten är med iaf.
    Om nån vill klistra in honom i bildtråden är det ok.

• lillronya
    Buttelina skrev 2007-09-24 15:43:07 följande:
    jättesöt. jag klistrade in bilden
    Tack för hjälpen!!
  • lillronya

Men vissa har väl klgat på det, eller? Isf får man ju lämna tillbaka och få en annan.

• lillronya

Tänkte bara tipsa...
    Är det någon här som har köpt kläder av ett märke som heter Me Too? Deras kläder är ganska 70-talsinspirerade och helhäftiga. Jag har köpt två bodysar därifrån innan och de är jättefina!!! Såg igår att det kommit ännu fler kläder i deras serie. Undrar bara om det är fler som upptäckt detta fina.

• lillronya

Jag håller med. En del är lite väl mycket. Speciellt flickkläderna, där de blandar rött och rosa, mycket. Som tur är, är min minsting en pojke.
    Såg igår en ny overall som gick i lite svart med ränder. Mycket fin!!

adrenalin skrev 2007-09-28 10:28:58 följande:
    ja jag har en overall från me too som jag älskar nästan mer än mitt barn! den är jättesnygg.Men jag tycker en del av deras kläder är lite för plottriga för min smak! men en del är jättefint!
  • lillronya
    adrenalin skrev 2007-09-28 10:41:43 följande:
    jag tcker en del av deras kläder påminner lite om molo, flera gånger tänkte jag typ "vilken snygg jacka, att den är så billig för att va från molo" och så var det inte molo men kvaliten och känslan är jättebra.vet du var man kan hitta nya me too kollektionen på internet?
    Nä, ingen aning. Har inte sett dem på nätet, så tipsa mej gärna. Barnklädesaffären i den här lilla hålan hade fått in en massa nytt ifrån dem. Jag slank in där igår, men slank ut lika snabbt för att ha pengarna i behåll.
  • lillronya

Ja, lite dyra är de. Men om man jämför med andra märken som man måste köpa på nätet, tycker jag att det är så bra att kunna köpa dessa i butik här.
    Blev visst lite vimsigt. Ursäkta!

• lillronya

Suck... Jag måste nog gå tillbaka och ha nåt plyschigt till sonen. Bodysarna han har är ju så fina!
    Kanske ska fota för bidtråden?

• lillronya

Jösses vad fina bilder det kommer in, hela tiden!! Bara längtar till nästa helg då jag kan fota mina tjejer i sin nya kläder som de ska få på sina födelsedagar då.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)