Inlägg från: AsfaltsBlomma |Visa alla inlägg
  • AsfaltsBlomma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

kbrunn skrev 2007-09-27 14:44:36 följande:
    Jag har bara kontant utan kredit på mitt kort och jag har fått 25% rabatten.
    philmKarin skrev 2007-09-27 14:44:36 följande:
    Nej jag har ju inte heller det! Fast jag funderar på att skaffa det...
    Märkligt! Jaja, de tycker kanske inte jag handlat tillräckligt fast jag handlat en hel del där. Och kupongen slutar väl att gälla imorgon så nu känns det som det kvittar. Men är ändå sur!
  • AsfaltsBlomma
    philmKarin skrev 2007-09-27 15:07:11 följande:
    Säg till så kanske du får en presentcheck du mä... de måste ju vara medvetna om att det blivit galet. Jag kan ju inte vara den enda som hört av sig till dom?
    Mailade häromdagen men ännu inte fått något svar. Det är kanske många som hör av sig så det är därför de inte svarar.
  • AsfaltsBlomma

Om man vill byta från kontanktkort till kreditkort gör man det i butik eller kan man även fixa det på hemsidan?

• AsfaltsBlomma
    philmKarin skrev 2007-09-27 17:25:24 följande:
    Tror att du måste ringa till kundtjänst, de kan iaf inte göra det i min butik.
    Tack, då kollar jag med dem.
  • AsfaltsBlomma

Var på Lindex idag och hittade ganska många av den grå tröjan med rosa gitarrer. Vet att någon här innan ville ha den men inte hittade den så om någon fortfarande är intresserad så inboxa så kan jag kolla igen om det finns kvar i rätt storlek.

• AsfaltsBlomma
    AsfaltsBlomma skrev 2007-09-28 14:03:57 följande:
    Var på Lindex idag och hittade ganska många av den grå tröjan med rosa gitarrer. Vet att någon här innan ville ha den men inte hittade den så om någon fortfarande är intresserad så inboxa så kan jag kolla igen om det finns kvar i rätt storlek.
    Puh, blev en lång mening.
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-09-28 21:49:31 följande:
    hittade tröjan på hemsidan www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx... den blir ju perfekt till men varför har jag inte sett den i butik? nån som har?
    Jag köpte den tröjan senast idag. Har sett den i flera butiker här nere.
  • AsfaltsBlomma

Någon här som har camobrallorna med skärp för 199:- som skulle vilja kolla upp artikelnumret till mig? Mailade kundtjänst för att se om de kunde se vilka butiker de kan tänkas finnas kvar i men de behövde artikelnumret.

• AsfaltsBlomma
    lollypop skrev 2007-10-01 15:11:04 följande:
    Alexa har dom!Bild finns i bildtråden på sid. 6
    Då hör jag med henne. Tack!
  • AsfaltsBlomma
    Maria1984 skrev 2007-10-02 13:58:54 följande:
    mailade lindex om vart molnbodyn fanns svaret jag fick: Hej och tack för ditt mail!   Tyvärr så är den slut i brunt. Däremot så kommer den komma in i rosa i november
    Jag köpte den bruna idag. Fanns många kvar men när de är slut kanske de inte får in fler då...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)