Inlägg från: AsfaltsBlomma |Visa alla inlägg
  • AsfaltsBlomma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

2007 Mamma skrev 2007-10-03 09:41:40 följande:
    Jag ringde Lindex nu och de sa att de måste blivit fel i utskicket och skulle fixa så att jag fick en nu istället!
    Jag har heller inte fått någon. Orkade inte ringa så mailade ist men fick inte ens ett svar. Nu har jag handlat allt jag vill ha så nu behöver jag ju inte en längre....
  • AsfaltsBlomma
    Maria1984 skrev 2007-10-03 10:18:56 följande:
    nån som har köpt molnbodyn (bruna) som kan ge mig artikelnumret!!  sju siffror börjar med en 5:a, finns under streckkoden
    Ska springa upp och hämta. En minut....
  • AsfaltsBlomma
    Maria1984 skrev 2007-10-03 10:18:56 följande:
    nån som har köpt molnbodyn (bruna) som kan ge mig artikelnumret!!  sju siffror börjar med en 5:a, finns under streckkoden
    5928880!
  • AsfaltsBlomma

Lagt in en bild på Elliot i stjärnlånkisarna i bildtråden. Men jisses va små de är i storlek! Köpte 98/104 och de sitter precis på honom. Har i vanliga fall 80/86.

• AsfaltsBlomma

Den bruna snigeltröjan är ju jättesnygg! Och jag som sa till mig själv att jag inte ska köpa mer till sonen nu. Hmm...

• AsfaltsBlomma
    Inana skrev 2007-10-03 22:35:10 följande:
    Dom där underbart söta veloursparkbyxorna som finns på tjejavdelningen från storlek 86 - nån som vet om de finns i nån Lindexbutik i Malmö? Kollade i tre olika butiker idag men hittade inte... Hittade däremot en vääääldigt massa molnbodys (om nån är intresserad).
    Det finns kvar på Jägersro center och även Burlövs center om man har vägarna förbi där.
  • AsfaltsBlomma

Josse82: Vilken mysig pyjamas! Vilka storlekar finns den i och pris?

• AsfaltsBlomma
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-10-04 21:33:13 följande:
    Tycker ni inte att molnbodyn den brun/oranga att den är unisex? Varför ligger den då under flick på onlineshoppen kan man ju undra.
    Jag har köpt den till min son så jag tycker den är unisex. Tyvärr så är ju Lindex en sån butik som delar in alla sina kläder i pojk och flick.
  • AsfaltsBlomma

Var och skulle köpa den bruna snigeltröjan idag men de hade bara fått in den lila idag. Så får åka dit i dagarna igen. Lämnade även tillbaka plyschdressen. Vill ju verkligen att den ska passa sonen men måste ge mig. Har även plyschsnickisarna och har köpt 98 (!) till honom! Långa i benen men sitter perfekt i övrigt. Han har nog fått kroppen efter mig. Lång överkropp och korta ben. Stackare!

• AsfaltsBlomma

philmKarin: Dressen från HM e ju svincool! Och blir nog ännu bättre som jacka och byxa!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)