Inlägg från: Maj bebis 07 |Visa alla inlägg
  • Maj bebis 07

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hej adrenalin
    Mm lite stiff är den kanske, förstår om det blir trångt i sjalen. Tänkte den skulle va perfa i bilen nu när det blir kallt men det kändes som att vi behövde byta till större stol! Men i vagnen är den kanon, min tjej är inte så rörlig än utan sitter nöjt i den.

• Maj bebis 07

var det inte nån som trodde att kundtjänst på Lindex hade missförstått och menade molnbodyn med rosa muddar och inte en likadan fleeceoverall med rosa foder...?

• Maj bebis 07

solida
    haha ja och det är inte lätt när vi på FL har bättre koll på sortimentet en de som jobbar på Lindex

• Maj bebis 07

mollan nu
    vilken avd? baby el. barn?

• Maj bebis 07

www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=931117&parentid=0&color=688535&NewView=true

Är det någon som sett denna klänningen än i butik? Om den är lika fin i verkligheten som den ser ut så blir det nog vår julaftonsklänning tror jag bestämt .

• Maj bebis 07

Hehe nu har jag köpt en nyårsklänning till lillan . Vadå ute i god tid ? Nu måste det bara komma in en julklänning också som jag kan köpa .

Det är den gråa med prickar och rosett i midjan, har ni sett den? Det fanns grå leggings med glitter i till men jag gillade inte dem riktigt. Hoppas på att hitta svarta strumpbyxor istället. Brukar det finnas till småttingar?

• Maj bebis 07

buhuuuuäääää
    jag har shoppingförbud snyft snyft
    och den här månaden strular försäkringskassan för mig så jag kommer inte kunna handla nåt på åååååår å daaaar *gråter*
    vad ska man göra när man vet att gobitarna på lindex försvinner i ett nafs!?

• Maj bebis 07

solida
    I will be strong
    (Ända tills mitt Lindex tar in den där randiga stickade lilla tunikan på baby då vete fåglarna om jag klarar stå emot )

• Maj bebis 07

Ang. molnbodysarna så tror jag också att de bruna gick åt snabbare för de köper folk till både tjej och kille. Jag har köpt båda till min tjej.

De borde ha gjort den vita med röda eller gröna muddar då hade den varit unisex och mycket finare enligt mig!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)