Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Min son har jeans och skjorta på kalas. Gärna uppknäppt skjorta med matchande body under.

• lillronya
    milimina skrev 2007-10-12 08:43:04 följande:
    det fanns ju rutiga snickisar på kappahl som är helt underbara tyvärr bara upp till 80 så jag köpte inga. lindex har väl också såna nu?
    Jag har köpt rutiga snickisar till Emilio på Lindex. Finns på bild i bildtråden. Hur söta som helst!!
  • lillronya
    astrid33 skrev 2007-10-12 09:07:47 följande:
    Titta in på min presentation
    Å! Vad söta dojs!!! Synd att min klumpfot till son har växt så fort....
  • lillronya

VAr en sväng till närmsta stad igår. Såklart var man ju "tvungen" att kolla lindex och kappahl. Liiite fattigt är du ju nu dagarna innan pengar, men skulle ju bara kolla... Snacka om att jag blev kinkig när det var halva rea-priset på kappahl!
    Ja ja. Blev lite strumpor och jättesöta svartvita tajts till minsta tösen iaf. KAn ju inte bara gå därifrån utan nåt!

• lillronya
    lewwe skrev 2007-10-18 13:41:23 följande:
    ÅÅHH vad jag längtar till lön & b-bidrag så man kan shoppa lite, så j-vla shoppingsugen!!!!!!!
    Ja, eller hur?! Värsta shoppingabstinensen!
  • lillronya

Hahaha ja det är ju precis så det är.
    Min man har jobbat lite extra nu som han får betalt för i slutet av november.
    Så han sa häromdan: När jag får de pengarna ska BARA du och jag åka och handla kläder. Inga barnkläder alls!
    HAr varit lite mycket barnklädesshpping på sistone, tyckte han.

• lillronya

Värst vad ni skriver! Har varit borta i några dagar och då har man genast missat MASSOR av sidor.
    På tal om flick- och pojkkläder. Jag har letat i flera H&M-butiker nu efter en speciell jacka till Anjelin. Den är brun med vitt teddyfoder. I vissa butiker hänger den på pojk och i vissa på flick....
    Knäppt att dela upp det alls.

• lillronya
    lollypop skrev 2007-11-11 18:51:18 följande:
    Här finns massor!Tror tom. dom är reade nu!
    På Väla?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)