• seSSa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-10-25 22:37:32 följande:
    Grattis till alla er som gjort fina shoppingfynd i dagarna!Aldrig fel ju!!!
    tackar tackar..

för alla er som letar efter snickisarna i velour... var på FORUM Nacka idag och de hade 2 st i strl 86 uthängt, 1-3 i strl 92, 2 i strl 110 o 1 eller 2 i strl 122... minns inte riktigt om d var fler än så! Joo några i strl 98 också!
    (¯`°?.¸ ღ♥ LEÓN ♥ღ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    solida skrev 2007-10-26 20:42:33 följande:
    Skitsnygg!
    tack!! den är i siden o känns underbar mot huden hihi....
  • seSSa
    Sassah skrev 2007-10-26 20:47:01 följande:
    Gaah!! Nu har jag varit i Jakobsberg, Barkarby, Kista, Sollentuna och Stinsen. INGEN har veloursnickisarna i strl 86, bara alla andra storlekar. Vad göra? Hjälp!!
    HALLÅÅÅÅÅ.. jag tipsade ju igår väldigt tydligt om VART du kunde hitta de!!!!!!!!!!!
    FORUM NACKA hade 2 st kvar i strl 86!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • seSSa
    Line80 skrev 2007-10-26 20:49:26 följande:
    den va oxå snygg.. har jag inte sett än i butik.Min kostade 249:-
    tyckte den var jättefin den du köpte...
    Tunikan har funnits ute i butik rätt så länge.... kan skicka vidare om du vill... fanns ett par i 38, några i 40, en i 36 och nått mer i 42 o 44 tror jag... intresserad?
  • seSSa
    Line80 skrev 2007-10-26 20:53:33 följande:
    jag vet inte om jag gillar siden men ser jag den i butiken nästa gång ska jag absolut kolla in den
    ja d tycker jag!!!
  • seSSa
    FenomenaA skrev 2007-10-26 21:07:52 följande:
    Hängselbyxorna... hur mycket kan man gå upp i storlek (om man nu hittar ett par)? Min dotter har strl 80 (hon är en smalis på 15 mån) nu och jag vill köpa stooora och dra i en resår längst ned i så hon kan ha dem ett tag. Fast jag vill att hon ska kunna ha dem nu i vinter, så de får inte blå alltför stora. så 86 eller 92?
    min son e en smalis i kroppen o 76,5 cm vid sista mätningen.. bär strl 80 också på kläder.. köpte strl 86 men fick sälja de för att det såg ut som om han kunde växa ur de knappt en månad senare så jag har nu köpt strl 92 istället.. i värsta fall så lägger man upp me resår som du skriver!

sassah, jag var i forum nacka igår så jag e helt säker att de finns kvar
  • seSSa
    Alexa skrev 2007-10-26 21:41:17 följande:
    Vi kör på 86 i veloursnickisarna.. Sonen är 76cm och ligger strax under 10kg.. Jag måste vika upp typ 2 cm när han har dom på sig..
    hmm konstigt.... beror väl på från barn till barn... har ni då knäppt på de understa eller översta knappen? vi knäppte på understa nämligen!
  • seSSa
    xenaa skrev 2007-10-27 19:19:48 följande:
    kan svara här SESSA- dressen kostade 235 om jag inte har fel.
    hehe fick ett svar av någon annan..
    Men har frågat en annan fråga också, vet ni i vilka storlekar den kommer?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)