• Peak
    Snorky skrev 2007-11-26 09:08:26 följande:
    de rear om de bara har ett fåtal  kvar... om de vill bli av med de... så det är bara i få butiker de har så. Jag har inte sett det iaf... inte i Enköping, Örebro eller Västerås.
    såklart
  • Peak
    Mollie skrev 2007-11-27 00:27:50 följande:
    Nä, skrev lite tokigt, menade själv inte att de va dubbelstorlek... mer 86 å 92Har kolalt på alla Lindex och på Baby, men det har då bara funnits 80 som största, men de kan ju var slut! :-S
    jag har köpt 86 på dem, tror det är det största. iaf på den avdelningen!
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-27 11:12:56 följande:
    Idag ska jag iväg till hm lite tänkte jag för omväxlings skull... har 149:- tillgodo, 50:- i bonuscheck och sen handla för 300:- o få 50:- rabatt! Så jag kan handla barnkläder för 300:- o betala 50:-! Lagom! Hoppas de bara har nåt... tycker de har sååå tråkiga kläder nu för tiden tyvärr... speciellt när det ska vara något som passar pojkar. Ska även en sväng på Åhlens och inhandla barbapapa i julklapp åt grabbarna! Funderade även på de nya lollopard-kläderna med traktorer... de är ju såååå söta... får se vad det blir kvar i plånboken efter alla räkningar. Det är ju fler som ska ha julklappar! Inte bara grabbarna, även om det är roligast att shoppa åt de!
    såg imorse när jag var ute och gick att Lindex hade fina tröjor med stjärnor innanför dörren nu

H&M ska jag också kolla in med alla rabatter har inte de även erbjudanden varje vecka nu - superbilliga saker brukar det vara!
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-27 11:57:02 följande:
    det är samma här... isf fel på min dator också förra året tyckte jag de hade jättetråkiga erbjudanden, hoppas det blir bättre i år, iofs är jag inget hm-fan, så det kanske beror på det.
    de har en fin klänning (dam) 99kr den kommer iaf fram när man är där Men då är det ett tag kvar...barn brukar de ha bra erbjudanden till!

Jag ska också på stan en sväng idag - får se om jag hinner innan Lowe ska hämtas kl 14! Alltid lättare! Och på POP kan vi inte gå in utan att han ska leka med tåget! Fattar inte vilket minne han har!
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-27 12:09:31 följande:
    Peak: Pop är Neos favvoaffär också pga tåget! O Lindex skriker han "Neeeej" så fort vi går in genom dörren... haha. Undra om vi är där ofta?!? O om han har märkt att det brukar ta lång tid där inne??
    de är roliga
  • Peak
    solida skrev 2007-11-27 12:39:25 följande:
    Jag ska åka till Barkarby och gå på POP outlet nu... Hoppas de har fått in nåt bra. Ska lyxshoppa lite, för mig är det lyx bara att ha pengar över till shopping öht. Ska kolla in lindex i Barkarby också, jag tycker inte de brukar ha så mycket där men man vet ju aldrig...
    kollar du strl 80-86 om det finns ngt? Är det "din" strl också?
  • Peak
    zasata skrev 2007-11-27 14:04:34 följande:
    jag vill med till barkaby.. varför finns det inget sånt nbära göteborg :'(idag kom mina kläder från me&i i alla fall
    det finns väl Freeport, men de kanske inte har just Po.p där!?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)