Inlägg från: AsfaltsBlomma |Visa alla inlägg
  • AsfaltsBlomma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

philmKarin skrev 2007-10-12 22:11:25 följande:
    Bjöd på ytterligare ett sånt set... slutade på 312kr . Kommer du ihåg vad de kostade nya?
    Jag fick tag i ett sånt blått set på Tradera. Tror jag betalade 220:- för det. Jättesnyggt!
  • AsfaltsBlomma
    seSSa skrev 2007-10-13 21:33:58 följande:
    ingen som har sett den där cirkel-retro-tröjan för 99 kr i strl 86???? (tänker på den bruna varianten, ej den rosa)
    Jag såg en i Malmö häromdan.
  • AsfaltsBlomma
    Tina83 skrev 2007-10-16 14:55:38 följande:
    varför får alltid jag sist???är det för att storstäderna får först? hoppas man får nån rabatt alls denna gång. blev utan förra gången trots att jag handlar massor där!
    Jag fick heller ingen rabatt förra gången. Dock kom Citymail 17.30(!) igår och la 30% kupongerna på lådan.  
  • AsfaltsBlomma
    snigelina skrev 2007-10-18 13:39:10 följande:
    Det har tydligen kommit grå plyschbyxor till t3b2 också
    Ooh det vill jag ha! Var det i storlek 86 och uppåt?
  • AsfaltsBlomma
    Anna2barn skrev 2007-10-18 13:08:59 följande:
    Sånt set har jag köpt i Ullared på Gekås för 119:-
    Nu vill jag också åka dit! Köpte ett på Tradera men det är ju så fint så jag kan tänka mig minst ett set till.
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-10-18 20:41:21 följande:
    nån som vet hur denna jacka är i strl? www.lindex.se/SE/Products/Product.aspxänkte beställa den nu men vet inte om jag ska ta 92 eller 98.. sonen är ca 92 cm lång.Har tittat på den i butiken men aldrig tänkt på att kolla hur strl är.
    Vilket bra pris på de nu! Har också tittat på den men tyckt det varit för dyrt då sonen redan har flera jackor. Gäller detta pris även i butik?
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-10-18 21:53:29 följande:
    undrar desamma... om den ens finns kvar i butik? tycker inte att jag sett den på länge.. men med 30% blir den ju dessutom ännu billigare.. hoppas att jag kan hitta den imorrn på lunchen annars hoppas jag att den finns kvar i webbutiken och att nån har hjälpt mej med mina funderingar tills dess.
    Får nog också åka till Lindex imorgon. Men undra om de 30% gäller när priset redan är nedsatt?!? Hade ju varit perfekt om det funkar!
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-10-18 21:57:58 följande:
    det funkar har redan kommit så långt som till bekräfta köpet men vet ju inte vilken strl det blir.. så jag avbröt allt.
    Ååh gör det! Då måste jag beställa!  Sonen har precis börjat med 86 och har fortfarande 80 i vissa tröjor så 86 blir nog bra till honom.
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2007-10-18 22:05:35 följande:
    åhh jag vill oxå beställa men är rädd att jag väljer fel strl vilken jag än väljer kan man inte beställa en av varje men bara ta den man vill ha när man hämtar det?
    Jag har aldrig beställt ifrån nätet förr så jag vet inte hur det funkar med returer. Men man måste ju få returnera. Kanske får betala retuportot dock.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)